Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Annemin doğum günü

Annemin doğum günü
 

Bu gün (02.02.2008) annemin doğum günü. Bu gün annem 42. yaşına basacak. Ben annemden daha çok heyecanlıyım. Ama annem hiç heyecanlı değil. :( Ben bu durum, annemin bir sürü doğum günü kutlamasına bağlıyorum. Ama öyle olmaya da bilir.

Ne çabukta geçti günler. Sanki daha dün anneme 'Anne senin doğum gününe 52 gün var' dediğimi hatırlıyorum. Bir dahaki ayda benim doğum günüm.
Anneme hediye almayı unutmuşum. Bunu ona söyleyince cevabı şu şekilde oldu 'Senin hediye alman önemli değil. Önemli olan bu günü hatırlayabilmen'. Bu sözü benim çok hoşuma gitti ama ben ona yinede bir sürpriz hazırlayacağım. Hatta hazırlıyorum. Babamla konuştum akşama çikolatalı bir pasta alıp gelecek. Gerçekten çok heyecanlıyım. :D

Bu gün anneannem ve dedemi aradık konuştuk. Anneannem ve dedem annemin doğum gününü kutladılar ve ne zaman yanlarına geleceğimizi sordular. Genelde anneannemler, teyzemler hep akşam aralar ama biz anneannemleri şimdiden aradık. Annem onlara ‘iyiki varsınız, iyiki doğurdunuz beni, bu yaşıma kadar bir kusurum oldu ise affola’ dedi anneannemlerde ‘Biz senin doğum gününü akşam kutlayacaktık ama olsun şimdi kutlayalım’ dediler. Şimdilik bu kadar yazabiliyorum. Çünkü daha anneme doğum günü kutlaması yapmadık. O anları da yazıcam. :DD


Devamı Yakında…

 
Toplam blog
: 10
: 981
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Ben ilk öğretim 6. sınıfa gidiyorum. Tek ve kız çocuğuyum. Kitap okumayı pek sevmem. Resim yaparım v..