Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Anılardan bir demet 1

Annem bana, ben 1–1, 5 yaşalırındayken ki anılarımı son zamanlarda, ben sordukça anlattı. Zaman, zaman rüyalarımda gördüğümü zannettiğin olayların anılarım olduğunu annem anlattıkça fark ettim. Bende sizlerle bir kaç anımı paylaşmak istiyorum.

Dekor Benim İşim

Bir gün dolabımdaki kıyafetleri beğenmemişim. (etek, elbise, atkı vb..). Bende buzdolabındaki sebze ve meyveleri almışım kendi dolabıma koymuşum. Kendi dolabımdaki elbiseleri ise buzdolabına koymuşum. Sonra babam akşam eve geldiğinde, annemle birlikte yemek yaparken sebzelere ihtiyaç duymuşlar. Buzdolabını açtığında da benim kıyafetlerimle karşılaşmışlar. (Keşke o anki yüz ifadesini görebilseydim. :D) Benim kıyafetlerim buzdolabında olduğu için doğal olarak benim dolabıma bakmışlar ve orada da sebze ve meyvelerle karşılaşmışlar. Bu olaydan sonrada adım, Mikser olmuş.

—Tabi o zamanlar daha küçükmüşüm. Kendi odamın dekorunu yapabiliyormuşum: D :))

İlk Denize Girişim

Bir yaz ayında, teyzemlerin yazlığına gitmişiz. Öğlen vaktinden sonrası biz denize girmek için kumsala inmişiz. Tabi daha o zamanlar kuzenim ve ben 1–1, 5 yaşlarındaymışız. Neyse kumsala indikten sonra annemle teyzem denize girmek istemişler. Annem ilk denize girişinde ben ağlamaya başlamışım (üstelik anneannem de yanımdaymış). Annemde beni duyunca denize girmeden çıkmış (Tam dalmak üzereymiş). 2. girişinde yine ağlamışım, oda beni duyunca yine çıkmış (Beline kadar girebilmiş). 3. ye girince de ağlamışım ve o yine denizden çıkmış (Dizine kadar girebilmiş). En sonunda beni de kucağına alarak denize girmeye gitmiş. Denize beraber ilk girdiğimiz anlarda ayağımı sudan hep çekmişim. Annem eliyle ayağımı tutmuş, denizden ayağıma su dökmüş ve yavaş, yavaş ayağımı denize değdirmeye başlamışım. Benim sadece ayaklarım denizdeymiş. Denizin dibini inceliyormuşum. Merakla bakınıyormuşum ama annem denize ilerlediği zaman bağırıyormuşum. O gün denize girme maceramız bu kadarla kalmış. Daha sonrasın da mı? Ertesi yıl Bodrum Flipper’da havuzda annem sırt üstü yatıp, göbek kısmında beni oturtarak bana kayık sefası yaptırmış. O yıl Flipper’in son günlerin de yüzmeyi öğrenmeden önce dalmaya başlamıştım. Sonrası da var 2000 yılında Flipper’da iskeleden denize tek başıma atlıyordum. Hatta iskelede insanlar 4 yaşındaki ben denize ‘Senin annen yok mu’ veya ‘Ne sorumsuz anneler var’ diye anneme kızıyorlardı. Ben iskeleden atlayıp tekrar iskeleye çıkışına kadar hayretle izliyorlardı. (Bu kısmı annem söylüyor).

—Nede olsa Balık burcuyum. 4 yaşında balık gibi olmuşum :)

 
Toplam blog
: 10
: 981
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Ben ilk öğretim 6. sınıfa gidiyorum. Tek ve kız çocuğuyum. Kitap okumayı pek sevmem. Resim yaparım v..