Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

Neden Papati adını seçtim

Neden Papati adını seçtim
 

Milliyet Blog’daki kullanıcı resmim de 'Neden Türkçe Konuş muyorsun?' diye bir yazı var ve bana şu soruyu sormanız çok doğal, 'Resminde Neden Türkçe Konuşmuyorsun diye bir yazı var ve senin Milliyet Blog'da adın neden Papati' . Haklısınız ama lütfen blogumu okuyunuz. İşte açıklaması:
Ben papati adını seçtim. Papati adını seçmemin 2 sebebi var.

1.si; küçük çocuklar her şeyi tam olarak söyleyemezler bilirsiniz. Küçük çocuklar her şeyi tam olarak söyleyemedikleri için ve ben küçük çocukların, mesela papatyaya papati demeleri, apartmana apartak demeleri anneye anii demeleri vb... bunların hepsi benim çok hoşuma gidiyor.

2.si ise küçükken babam bana sarıpapatyam diyordu.

1. sebepten yola çıkarak 2. sebebe uygun olan kelimeyi seçtim ve buda Papati oldu. Bende bu Papati kelimesini Milliyet Blog'da takma adım olarak kullanıyorum.

Bu arada ben küçükken apartmana apartak, ahtapota apatot, anneye anii çizgi filme çizdi dilim demişim. O bebek diliyle. Sizde küçüklüğünüzde benzer sözler söylediniz mi? Yoruma eklerseniz sevinirim herkese saygı ve sevgilerimle. :)

 
Toplam blog
: 10
: 981
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Ben ilk öğretim 6. sınıfa gidiyorum. Tek ve kız çocuğuyum. Kitap okumayı pek sevmem. Resim yaparım v..