Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Antagonist

Antagonist
 

İçimde yabancı biri
Dişlerini fırçalıyor
Sırtını kaşıyor
Gözlerini kırpıyor
Aynaya bakıyor
Saçlarını tarıyor
Göz göze gelelim
Gölgenden seni
Bendim yaratan
Sonuç bu diyor.

Nasıl, ben bir put değilim
Hurdahaş benim putlarım
Niçin, ebedi bir beklenti
Canhıraş tüm umutlarım.

Dışarıda yabancı biri
Dişlerinde kan beyaz
Aynadan atlıyorum
Sırtına çıkıyorum
Saçlarım dağılıyor
Gözlerimden düşen
Gölgelerle seni
Bendim ayartan
diyor, af diliyor-um.

Neden, bir ben put değilim
Pürtelâş içinde tüm putlar
Niye, ezelden beri bekleyene
Suntıraç; üful ile beni kutlar.

Eem Talu - Sava / Temmuz 10-10

 
Toplam blog
: 33
: 539
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Yazmayı seviyorum...Çünkü yazdıklarımı okuyanlar, beni farklı düşünmeye götürebiliyorlar.....