Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Antalya'da Bir Pazar Kahvaltısı

Antalya'da Bir Pazar Kahvaltısı
 

Antalya'ya, editörlerimizi de bekleriz ...


Antalya'lı blog yazarları, sevgili arkadaşımız Yurdagül Alkan'ın, organizatörlüğünde, birlikte olacaklar...Ocağın son pazarı olan, 30 Ocak sabahı, saat 11'de, Hüseyin Dulun arkadaşımızın,Meltem'deki, "Müzik mutfağı"ndaki kahvaltı'da, çaylarımızı yudumlarken, kimbilir, kimlerin kulakları çınlayacak...

O güne kadar, sanırım bizim kızlar da , gelinliklerini giymiş olacak, kimi mor,kimi pembe, kimi beyazlar giyecek...İsimleri mi... Şeftali,erik,çağla...:)))Belki yağmurlu bir gün,belki de,güzelim kış güneşinin eşlik ettiği,pırıl pırıl bir sabah olacak.O eski "kadıkaçıran"yağmurlarından eser yok artık ama belli de olmaz :((

Antalya dışındaki MB blog yazarlarını hatta editörlerimizi de bekleriz, bir dünya kenti olan Antalya'mıza...Eşlerinizle, çocuklarınızla birlikte, Şubat tatilini burada başlatabilirsiniz....

150. Blog vesilesi ile, MB bünyesindeki yazarların hiçbirini ayırmadan; saygılarımı,sevgilerimi,selamlarımı yolluyorum...Özellikle" hiçbirini ayırmadan "diyorum...Üzülerek söylemek durumundayım ki,bazıları bazılarını incitiyor.Eleştiri olmalı ama hakaret, aşağılama burada yazan insanlara yakışmayan bir tutum. Editörler neden bu konuda sessiz kalıyorlar anlamıyorum.Hani, ekranda özellikle,sunucular,fırsat veriyorlar ya,reyting artsın diye insanlara. Bilemiyorum artık...(çocuklar duymasın'daki Gönül'ün repliği) Çoğunlukla farklı siyasi görüşler arasında ,sınırı aşan sözcüklere rastlıyorum bloglarda. Bir de,kendini gereğinden fazla beğenen, başkalarının yazdıklarına "tepeden bakanlar" da var...Hani derler ya akıllar pazara çıkmış,herkes gitmiş kendi aklını almış diye. Oysaki, en sıradan, en saçma fikirlerle dolu yazılarda bile, alınacak bir şeyler var; görmesini,almasını bilene...

Yazılarımı okuyan, yorum yazarak, fikirleri ile yazılarıma değerli katkılarda bulunan yazarlara teşekkürü bir borç biliyorum. Özellikle, orta öğretim ve üniversitede okuyan yazarların da, daha fazla desteklenmesini,yüreklendirilmesini arzu ediyorum.Çocuklarımız,gençlerimiz ; bizlerin, ülkemizin geleceği...

Saygı, sevgi ve selamlar gönderiyorum, okuyan her okura, yazara...

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..