Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
Antalya
 

Antalya keyifli şehir

Antalya keyifli şehir
 

Eylül ayının son haftası...

Antalya senenin en güzel günlerini yaşıyor.

Hava sıcaklığı mevsim normallerinde, klimalar çalışmıyor... Nem yok... Balkonların kapıları ve pencereler 24 saat açık... Sabahın erken saatlerinde kuş sesleriyle uyanmak, yeni güne yeni ümitlerle, yeni sevinçlerle başlamak...

Konutumuz üçüncü katta... Pırıl pırıl güneşin içimi aydınlatan ışıkları, dairemizin tüm odalarına girmekte... Nedendir bilmiyorum, güneş ışıkları moralimde tavan yaptırıyor...

Şehir dışından yatılı ziyaretimize gelen dostlarımızla birlikte bugün Antalya'yı bir kez daha gezeceğiz. Yıllar evveline dayanan beklentisiz, art niyetsiz bozulmamış, bozdurulmamış çok güzel, gıpta edilecek ailevi bir arkadaşlık...

Kullanıma hazır iki dairemiz var, o bakımdan nufusun kalabalık olması sorun yaratmadı... İki araba ile konvoy gibi,

Antalya, sen kazan, biz kepçe...

Saklıkent'e giderken yol üzerinde Doyran mevki civarında gözleme-çay-ayran ağırlıklı piknik yerleri var... Konuklarımıza buralarda keyifli vakitler geçirteceğimize inaıyorum... Sonrasında Saklıkent... Daha sonra Falezlerde güneşi batıracağız...(inş)

Dört mevsimin bir arada yaşandığı Antalya...

Ekonomik yönden her bütçeye hitap edebilen ucuz yaşam kenti Antalya...

Burada yaşayanların mutlu Antalyalılar olduğunu düşünüyorum... Ve ben;

Antalya'da yaşayan mutlu bir Antalya'lı... (Aslen Antalyalı değilim ama 15 yıldır yaşadığım Antalya'yı artık memleketim olarak hissediyorum.)

Konuklarımıza kahvaltı hazırlarken bir taraftan bu blogu yazıyorum,

Kuş sesleri arasında başımı sola çeviriyorum, balkonumdaki bütün güllerim açmış, görüntüleri gayet güzel, sanki kokularını da hissediyorum...

İşte yaşamak, hayattan keyif almak böyle bir şey diyorum...

Ekim ayı başında, işim gereği İstanbul'da olacağım. Antalya ile kıyaslıyorum da, oradaki yaşam keşmekeşi ve trafik curcunası beni korkutuyor.

Ama Antalya öyle mi ya, sakin, tertemiz havasıyla Türkiye'de inci, İllerde birinci...

Yaşam şehri Antalya, Ömrünüzün bereketini göreceğiniz yer... (Trafikte zaman kaybetmiyorsunuz.)

Görsel tablo, tüm güzelliklerin doya doya yaşandığı eşsiz şehir...

Bu şehirde yaşadığım için kendimi şanslı sayıyorum...

Yaşanacak tüm günlerinizin Antalya güzelliklerinde olması dileklerim eşliğinde;

Gönüller dolusu selam ve sevgilerimle...

Yurdagül Alkan.

 
Toplam blog
: 344
: 1671
Kayıt tarihi
: 09.04.09
 
 

Özel bir finans kuruluşundan emekliyim. Hayatın her aşamasını acısıyla tatlısıyla yaşamış biri ol..