Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '06

 
Kategori
Antalya
 

Antalya sen ne dersen öyle olsun!...

Antalya, Antalya'm... Güneş öyle bir doğuyor ki sen de... Çıkarken dağların arkasından,çıkmasına ramak kalmışken ne de heyecanlı... Daha dün doğduğu yere daha hiç doğmamış gibi gelirken ne de kıpır kıpır... Ve doğuyor nihayetinde,ve doğuyor, torununa duyduğu özlemini noktalarcasına bir ninenin... Ve gülüyor...

Ah, ne de yavaş kayıyor gökyüzünde... Çocuğunu yanından göndermek istemeyen annenin yavaşlığında güneş...

Ve denizin Antalya'm, denizin... Ne de güzel gülümsüyor muhatabına.Tüm sevenlerini serinletmek istercesine... Hem serin,hem de dost sıcaklığında... Sahilin sonra,kumların... Canını acıtmak istemiyor dostunun... Dostunu düşünen dost gibi,yumuşacık; okşar gibi...

Caddelerin, sokakların; tüm sıcaklığına rağmen havanın, ikbahar serinliği var güzelliğinde...

Ve palmiyelerin yok mu;gururumu okşuyor ihtişamı. İhtişamım; bir Osmanlı padişahının büyüklüğünde oluveriyor kucağındayken...

Kaleiçi'ndeyim şimdi de... Ah ben neredeyim Allah'ım?.. O evlerini Antalya'm, ne de güzel taşıyorsun gerdanında; Dünya'nın herhangi bir yerindeki, Dünyalar güzeli kraliçenin boynundaki incilere inat...

Tarihi eserlerin... "Başlı başına bir tarihsin!" sözünde görüyorum seni... O sensin! Ta kendisi... Tarih sende nasıl yaşamazdı ki zaten... Tarihin hatası olmamışsın Antalya'm...

Akşam kızıllığındayım artık... Karaoğlan parkından güneşin batışını izliyorum. Off Bey Dağları off!! nereden çıktınız şimdi siz... Tam dalmışken nerelere; gölge düşürdünüz güneşime...

Antalya'm;dağların bile ihtişamlı... Ama kusura bakma;sevmiyorum onları bazen... Güneşimi aldılar elimden;tam benim olacak derken... Batı yakanda, gardiyan edasıyla bekliyor."Güneş için süreniz doldu" diyecek gibi... Evet Antalya'm kusura bakma;ama sevmiyorum onları...

Ama sana her şey değer... Seviyorum seni... Tüm kavuşamamış aşıkların, tüm platoniklerin, tüm ölümüne... lerin sevgisine inat;seviyorum seni...

Kucakla beni sevgili... Sakın bırakma... Sen ne dersen öyle olacak...

 
Toplam blog
: 27
: 2491
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

Tuna kimya mühendisidir, işletme mezunudur, iş güvenliği uzmanıdır; ancak işi bunlarla alakadar o..