Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '14

 
Kategori
Siyaset
 

Antalya'ya başbakan geldi

Antalya'ya başbakan geldi
 

ANTALYA ve BAŞBAKAN


Epeyce kalabalıktı HOŞBEŞ ÇAYEVİ…

Pazar olmasına karşın katılımcılar erkenden toplanmışlardı. Gündemde ‘’BAŞBAKAN’’ ın ANTALYA MİTİNGİ vardı…

- Kimler katıldı etkinliklere arkadaşlar?

İki el kalktı ama birisine çok şaşırdılar…

-Sen?!

- Ben…

- Sen ki ‘’ USANDIM O SURATI GÖRMEKTEN! USANDIM O KABARIK SESİ DUYMAKTAN!’’ diye bağırır, çağırırdın, artık televizyon seyretmeyi bıraktığını, yalnızca TRT NAĞME dinlediğini söylerdin…

- ANTALYA’ nın ne yapacağını merak ettim, görmek, burada anlatmak istedim…

- Peki… Teşekkür ediyoruz bizi düşündüğün için. Hadi anlat öyleyse…

* * *

- Sabah sanayi tarafına gitmem gerekti… Uncalı’ daki Çevik Kuvvet Merkezi önünden geçiyorum… Geçemiyorum… Siz deyin 40, ben diyeyim 60 otobüs, kıpır kıpır, caddeye yerleşmeye çalışıyor. AKSARAY bilmem ne firmasına ait… Tek tip, gıcır gıcır… Büyük bir olasılıkla aynı adama ait şirket tarafından, kamu bankasından çekilmiş blok krediyle alınmış… Dönüşte gördüm; yerleşmişler, içleri tepeleme, gencecik polisle dolu… Hava yapış yapış, ıslak-sıcak, bazıları dışarılarda geziniyor olsa bile çoğunluğu oto klimalarının serinliğinde mayışıyor…

- Miting için Aksaray’ dan gelmişlerdir… Başka illerden de geldiler…

- Elbette… Cumhurbaşkanlığı seçimlerine ilişkin kamu kaynaklarından yararlanmama, 9 bin bilmem kaç liradan fazla bağış, katkı alamama KURALLARINI DAİMA DİKKATE ALIN BENİ DİNLERKEN LÜTFEN…

- E, adamı öldürmek istemişler, kaç kez suikast önlenmiş… Devlet korumak zorunda…

- Peki… Bunun bir sınırı yok mu? Sınır dışı sayı ve masraflar için bağış hesaplarından Emniyet Genel Müdürlüğü’ ne bedel ödenmesi gerekmez mi?

- Eh, para birikince ödenecektir. Takside bağlanır…

- CUMHUR BAŞKANI ADAYI şapkasıyla gelmemiştir. BAŞBAKAN’ dır gelen…

- Öyledir… Öyle olmasa havaalanındaki karşılamaya VALİ, GARNİZON KOMUTANI, PROTOKOL BÜROKRATLARI katılmazdı…

- Eee, sonra? KATILDIĞIN MİTİNGE GEÇ SEN…

- Uzaklarda durmayı yeğledim… Gaz çıkarsan bomba sanıp üstüne atlayacak güvenlikçiler… Kaç kişi vardı, bilmiyorum ama iç turizme faydası olmuştur o kalabalığın (!)… Isparta, Burdur, Konya, Aksaray’ dandı çoğunluk… Antalyalı aradım, belki de benim olduğum tarafta değillerdi, bulamadım… Bir dev pankart vardı İl binasında; ‘’ANTALYA SANA İNANIYOR!’’… Ne ayıp… ‘’Sana başka iller inanmıyor ama ANTALYA inanıyor!’’ DEMEK GİBİ BİR ŞEY… İnanılmadığını biliyorlar aslında… GENEL SEÇİMDEil genelinde %39.3 alan AKP’ye yerel seçimlerde, ilçe sınır değişiklikleri, BÜTÜNŞEHİR yapma oyunları ve her türlü ketenpereye karşın % 33.8 oy çıktı… Buna kendi adaylarının asla seçilemeyeceğini bildikleri için AKP’ ye oy vermiş olan BDP-HDP’ lilerin oyları da dahil… DEMEK Kİ ANTALYALININ % 66.2 Sİ İNANMAMIŞ, OY VERMEMİŞ ama % 33.8, TÜM ANTALYA olmuş o pankartta…

- Başka nelere takıldın bakalım?

- Katılımcıdan çok güvenlikçi olunca insanın durası da gelmiyordu ama ‘’Bir dinleyeyim hele…’’ diye sabrettim. Millet o yapışkan, nemli sıcakta geldiğine bin pişman ama yiğitliğe de şey sürmüyor… Gecikti de gecikti… ORUÇLU görünümü baskın olduğundan su dağıtımı falan da yok… Yavaşça kıyılayanlar, yanındaki çocuğa içiriyormuş gibi yapıp, çevreyi taradıktan sonra iki yudum da kendileri çakıyorlar… Fotoğraflayacaktım, korktum…

- . . .

- Geldi, konuştu… ‘’KARDEŞLERİM!..’’, ‘’KARDEŞİLERİM!..’’… Ne çok kardeşi varmış… VİZYON BELGESİ sunumu sırasında sanatçılar katılmış da muhalefet ve sosyal medya muzırları o sanatçıları eleştiriyor ya, o ‘’ARTİZ’’ leri savunmaya başladı… ‘’GELMESİNLER DE NE YAPSINLAR GARİBANLAR? Danışmanlar listeye koymuş, çağırmışlar. Katılmayacak olanlar fişlenecek, üç gün sonra bir baskın, ellere kelepçe, gerekçesi uyuşturucu kullanmak, satmak… İHBARCI MEÇHUL… Aslında, katılanların çoğuna haksız saldırı ve linç var… Gelmesin de ne yapsınlar?’’ diye düşünerek uzaklaştım… ORUÇ görüntüsü nedeniyle aç susuz bekleşen polislere de acıyordum aracıma binerken… Hava ıslak sıcaktı…

- O, CHP’ den GELDİK diyenlerden söz etmedin?!

- Haa, onlar mı? BEN, GÜCE GÖÇ EDENLERİ ADAM YERİNE KOYUP DA GÜNDEMİME SOKMAM…  Sizler o göçleri dilediğinizde GÜNDEM edersiniz…

- BEACH PARK’ ta verilen toplu iftar programından da söz etmedin?

- Orada değildim… Gitmiş olanlar yazar, okuruz… ORADA DA ‘’BAŞBAKAN’’ MIŞTIR… ‘’CUMHURBAŞKANI ADAYI’’ DEĞİLMİŞTİR. BEDELİ BAĞIŞ HESABINDAN KARŞILANMAYACAKTIR ÇÜNKÜ…

________________________________________________________________ 

ÇOK GERİLDİK,

HADİ BİRAZ GÜLELİM…

________________________________________________________________

Vizyon Belgesi sunumundan;

‘’…Biz gelmeden önce hakim olan şuydu. Önce devlet sonra millet. Biz geldik bunu tersine çevirdik. Önce millet sonra devlet…’’

11.07.2014, Ajanslar

 ________________________________________________________________ 

                                                                        Özcan ÇELTİK

                                                                          13.07.2014

 
Toplam blog
: 237
: 361
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

1949 Antalya doğumlu, ANSAN üyesi Orman Yüksek Mühendisi, ressam ve öykü yazarıyım. KAKTÜS MEDYA ..