Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Antalya zehirleniyor...

Antalya zehirleniyor...
 

2002 Seçimlerinde Antalya belediyesi başkanlığına gelen AKP 'li Menderes Türel, iktidar gücünü arkasına alarak Antalya'da yapılanmaya başladı.

Antalya'nın en büyük sorunlarından birisi de Trafik sorunuydu.

Trafik sorunu malesef mimarisi ve projesi facia olan alt geçitlerle giderilmeye çalışıldı.

Trilyonlar yatırıldı.

Hatta, büyük şehir belediyesi alt geçitlerin üzerine, 600 Trilyonluk yatırım yaptıklarını belirten reklam afişleri ve tabelalar astırdı.

Sonuç ortadaydı.

Facia...

Alt geçitlerde sorun yaşanmadı, fakat üst kısımlarda onlarca araç, arka arkaya durmak zorunda kalıp, çok kötü bir manzara sergiledi...

Bunlar yetmezmiş gibi raylı sistem inşaatına başlanınca, Antalyam malesef trafik konusunda felç oldu...

Sanki rahatına düşkün Antalya halkı araçlarını bırakıp raylı sisteme binecek?
Komik...

Bayram da Denizli'ye aile büyüklerini ziyarete gittim.

Antalya'da doğmuş ve büyümüş birisi olarak, Denizli'ye ilk ziyaretimdi.

Şehir merkezinde bir dairede kaldım. Balkondan trafiği izlemek mümkündü.

Trafik akıcıydı.

Aklımdaki çözümü Denizli belediyesi uygulamıştı.

"Kaldırımları Traşlamak!"

Kaldırımlar küçültülmüş, trafiğe daha geniş alan bırakılmıştı...

Büyüklerime sordum, Trafik nasıl ?

Pek sıkışma olmaz dediler.

Denizli'nin belediye başkanı hangi partiden dedim?

AKP 'den dediler...

Kendi kendime,

" Antalya'daki de AKP'li, Denizli'deki de" dedim...

Denizli trafiğinde ki tek sorun bence Trafik polislerinin gerekli denetimi yapmamasıydı.

Denizli soğuk bir il, havaya baktım Temiz gibi gözüküyor.

Doğal gaz devreye girmiş lakin kömür kullanan çok.

Sebebi ise elbette ki doğal gaz kullanana sunulan kazık fatura...

Havada ki kömür kokusuna rağmen, hava bunaltıcı bir hava değildi...

Antalya'ya döndüm.

Fotograf makinam yanımda. Otogar tarafından geçiyorum.

Havaya bakıyorum, Rezalet !

Pis bir kömür kokusu ve havaya sanki sis çökmüş...

Antalya gibi bir il de , böyle bir hava görmek şaşırtıcı...

Gerçi yıllar önce aynı manzarayı kepez üstünden görmüştüm.

Antalya ya bakıyorsunuz, facia...

Korku filmlerinde sis çökmüş yerler olur, işte Antalya'nın üzerine pis bir sis çökmüştü.

Yıllar boyunca Antalya havası zehirlenmekte ve yöneticiler bu durumla hiç ama hiç ilgilenmemekteydiler.

Sebebi ne dedim ?

Yıllarca geçtiğim kepezden, neden 2002 'den sonra böyle manzaralarla karşılaşıyordum ?

Sebebi açık ve seçikti...

Dağıtılan bedava kömürler!

Sonra kulağıma gelen duyumlar.

"Bozuk kömür dağıtılıyor..."

2002 Seçimin de Seçim bürosunda ki manzaraya şahit olan birisi olarak, AKP nin kepez bölgesi sayesinde Antalya'da birinci olduğuna şahit oldum.

Dağıtılan erzak ve kömür etkisini göstermişti.

Akp Antalya da Büyük şehir belediyesini almıştı

Fakat görünen o ki,

Antalya'ya AKP, migros alt geçiti - diğer alt geçitler ve iller bankasında ki viyadükten başka hiç bir şey vermemişti.

Aksine Antalya'dan bir çok şeyi alıp götürmüştü.

Trafik, Esnafın durumu, vergiler ile halktan aldıklarını rey toplamak için seçmene dağıtmaları ve malesef Antalya halkını zehirlemeleri buna bir kaç örnekti...

Antalya zehirleniyor, akşamları açık bölgelerde ışık altında görünen yerlere büyük bir sis bulutu çökmüş durumda.

Nefes alınacak gibi değil!

Bu durum, konya altına kadar kademe kademe azalarak gidiyor...

Havanın ılık olduğu, doğal gaz ve kömür dairelerinin kullanılmadığı bir il, boğuluyor ve ölüme terk ediliyor...

Bu durum karşısında ise halk malesef yine susuyor...

Buradan makam araçlarından dışarı çıkmayan, açılıştan açılışa koşan belediye başkanlarına sesleniyorum.

Kendinize geliniz sayın başkanlar,

Bu ülke halkını siyasi rantlarınız için zehirlemeye hakkınız yok!

Kafanızı kumdan çıkartınız ve çevrenize bir bakınız...

Büyük şehirler, şehir merkezlerinden ibaret değildir!

Geziniz görünüz ve gördüklerinize çözüm üretiniz.

Hayır ben bunları zaten görüyorum ama görmemezlikten geliyorum diyorsanız, unutmayınız ki bu halkın eli bu dünya da olmasa bile diğer dünyada iki yakanız da olacak.

Aklıma ne geldi ?

Antalya altın portakal film festivaline bile siyaset karıştıran zihniyet, havanın zehirlenmesine üzülmese gerek ?

Son sözümde Antalya seçmenine,

"Bundan öncekiler ne yaptı ki ?" demeyiniz.

Bu kadar ödenekle Akp belediyesi ne yapabildi deyiniz.

Reylerimizi hakkedenlere vermemiz ve aynı yanlışlara tekrar düşmememiz dileği ile...

Saygılar.

 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..