Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yeter Artık! Çekin elinizi Türkten, Kürtten...

Yeter Artık! Çekin elinizi Türkten, Kürtten...
 

Televizyonu açıyorum.

Rant ve menfaat içine düşmüş insanları, kürt sorununu tartışırken görüyorum.

Kürt sorunu ile Pkk yı ortaklaştıran Aysel Tuğluk denen insanın, nasıl PKK sözcülüğünü yaptığını izliyorum.

Demokrasiden bahsediyor...

Onun için demokrasisi ise Terörist başı Öcalan ile devletin konuşması ve anlaşması!

Midem bulanıyor...

Mehmet Metiner leri izliyorum, aşırı Türk milliyetçilerini izliyorum.

Sinirleniyorum.

O kanalı değiştiriyorum!

Dtp yi ne zaman medyada görsem, Tv yi kapatıyorum!

Bu insanlara sözde demokrasi adı ile söz veren ve meclise sokan AKP ye sinirleniyorum!

15 milyon kürt vatandaşımızın 1.5 milyonundan (%10) rey alan DTP, kendisine biz kürtlerin sözcüsüyüz diyor.

Bu cesareti nereden alıyor?

Bu insanların vicdanı yok, matematiği de mi yok?

15 milyon Kürt vatandaşımızın, 1.5 milyonundan rey almak, onların sözcüsü oldukları anlamına mı geliyor?

Yazık...

Koca yalanlar, rant ve dış güçlerin taşeronluğu diz boyu!

Kürt vatandaşlarımızın nefret ettiği, hatta doğuda ki işsizlik, eğitim, kültürel ve sosyal sorunların çözümüne bile gölge düşüren PKK dolayısı ile DTP, en kısa sürede kapatılmalıdır!

Teröre destek veren ve sözcülüğünü yapan parti, hangi etnik kökene sahip olursa olsun kapatılmalıdır.

Terörle demokrasi yanyana duramaz!

Doğuda olan işsizlik, ekonomik, eğitim, kültürel ve sosyal sorunlara Kürt sorunu denmesi ise en büyük yanlıştır.

56 hükümetin dile getirmediği, sözde Kürt sorununu bu gün ki başbakan büyük bir yürekle söylemiş ve DTP lilere güç vermiştir.

Şu an bile Akp nin DTP ye karşı söylemleri DTP yi 1.5 milyon rey almasına rağmen doğuda tek güç olarak ilan etmiştir.

Yozgat Türkiyenin en fakir illerinden biridir.

İşsizlik, eğitim, kültürel ve ekonomik sorun anadolu ve doğuda bir çok ilimizde mevcuttur.

Bu durumda Yozgat ilinde ki halkın sorununa Yozgat sorunu mu demek icap eder?
Ya da Anadoluda aynı sorunları çeken başka bir ilimiz isyanmı etmelidir?

Kimileriniz çıkıp dil sorunu var diyecektir, eğitim sorunu var diyecektir.

Geçiniz dostlar!

Kürt vatandaşlarımıza geçmişte baskı yapılmış olabilir, küçümsenmiş olunabilir.

Fakat geçmiş geçmişte kalmıştır.

Ana dillini kullanamadıkları iddaa eden insanlar gerçeklerden uzaktır. Her kürt vatandaşımız, ana dilini bilmektedir. Öyle ise bu yalanı atanlar Türk - Kürt kardeşliğine düşmanca bakmaktadır.

Son yıllarda çevrenize iyi bakınız.

Kürt vatandaşlarımız büyük şehirlerde bir çok şirketin sahibidir.

Bir çok ihaleye girip başarı ile ihaleleri almışlardır.

Kürt vatandaşlarımızın bir çoğu ekonomik durumdan bir çok Türk vatandaşımızdan iyi durumdadır.

Kimse kimseyi küçümsememekte, aksine saygı ile bakmaktadır...

Kürt kadınları Türk erkekleri ile, Kürt erkekleride Türk kadınları ile evlenmiş aile kurmuşlardır.

Kısacası bizler aile olmuşuzdur.

Buradan Yeter Artık diyorum!

Geçmişteki kinlerini nefretleri sadece menfaatleri ve rantları için bugüne taşıyan yazarları kınıyorum!

Türk - Kürt kardeştir.

Siz sözde aydınlar yüzünden, gençlerimize kin ve nefretle aşılanmaktadır.

Yıllarca Türkiye gencine sözde Türk - Kürt düşmanlığını aşılayanları protesto ediyorum!

Ey sözde aydınlar!

Yeter artık, elinizi ayağınızı bizim dostluğumuzdan, kardeşliğimizden çekiniz!

Sizin derdiniz Kürt kardeşlerimizin sorunları ile uğraşmak değil, dış güçlere taşeronluk edip ceplerinizi doldurmaktır!

Türkler kadar, kürt kardeşlerimizin de her hakkı kanunlarla belirlenmiştir.

Anayasamız ve kanunlarımız da Türk-Kürt-Laz-Çerkez diye ayrım söz konusu değildir.

Ey gençler,

Sizlere sesleniyorum. Bu sözde aşırı Türk ve Kürt milliyetçilerine prim vermeyiniz.
Irkçılık yapan herkeze karşı durunuz.

Aydın diye geçinen, gazeteci ve liderleri dışlayınız.

Bugünlere geldiysek bu zihniyetler sayesinde geldik.

Asırlardır Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak yaşadık. Asırlarca yaşayalım...

Ey sözde aydınlar,

Sizlerin program yaptığınız kanalları protesto ediyorum.

Terörle kürt vatandaşlarımızı yan yana koyanları kınıyorum.

Geçmişte kalan geri kafalarınızı ve dış güçlere taşeronluk eden kalemlerinizi biz gençlerin üzerinden çekiniz.

Yoksa gün gelir bu gençlik kalemlerinizi kırıp atar...

Biz Türk ulusuyuz.

Dindarı Laiki, Türkü - Kürdü, Alevisi - sunnisi...

Asıl bölücü olan bizi Dindar - Laik, Türk - Kürt, Alevi - Sunni diyen bölen zihniyetlerdir.

Sözde Kürt sorununun ise tek çözümünü sizlere ve sözde aydınlara açıklıyorum!

Sözde Kürt sorunu diye adlandırdığınız, doğuda ki işsizlik, ekonomik, kültürel ve eğitim sorununun muhatabı ne Türk devletidir, ne de kürt kardeşlerimizdir.

Bu sorunu meydana getiren tek zihniyet, Dtp ve PKK nın ardında duran dış güçlerdir.

Doğu da ki insanların refahını, ekonomisini, sosyal ve kültürel haklarını elinden alan Pkk ve DTP gibi terorist ve teröre destek veren etkenleri oluşturan dış güçlerdir.

Dış güçlerin var ettiği, desteklediği Terörist ve siyasi kanatları yok edilmedikce bu sorun çözülemez.

Doğudaki halkımızın yaşam halkını elinden alan, terörist ve siyasi kanadı al aşağı edilmedikçe, onlara var eden, destek veren devletlerle ilişkiler kesilmedikçe, bu sorun bu ülke bölünene kadar devam edecektir.

Tüm kürt kardeşlerimize sesleniyorum,

Biliyorsunuz ki mezopotamya kimseye yar edilmeyecektir.

Dış güçler açık ve seçik mezopotomya'yı kimseye kaptırmayacaklarını belirtmektedir.

Bizler Türk ulusu olarak birlik olduğumuz sürece bu dış güçler amellerine ulaşamayacaklardır.

Onların açık ve seçik amaçları da bizleri bölüp, her türlü yerel zenginliklerle dolu olan mezopotamya'ya sahip olmaktır...

Türk ulusunu var eden unsurlar bizleriz. Kurtuluş savaşı, çanakkale savaşı ve nice diğer savaşlarımız bu ülkenin Türkü - Kürdü, Lazı - Çerkezi, Alevisi - sünnisi ve diğer vatandaşlarımız sayesinde kazanılmıştır.

Bu ülkeyi hepimiz var etmiş, bu ülkede ki her insana Türk denmiştir.

Türkiye Cumhuriyeti bizler için kurulmuştur.

Ne mutlu Türküm diyene sözüde bizler için söylenmiştir.

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..