Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Antalyalı yazar arkadaşlarla buluştuk; çok güzeldi

Antalyalı yazar arkadaşlarla buluştuk; çok güzeldi
 

- Bir süreden beri beklediğimiz toplantı, 22 Mart 2008 tarihi itibari ile gerçekleşti.
- Güzel ve nezih bir tanışma toplantısı oldu.
- Doğrusu benim çok hoşuma gitti.
- Antalyalı yazar arkadaşları tanımak güzeldi.
- Ve öyle sanıyorum ki, önümüzdeki günlerde daha sık bir araya geliriz.
- Ve yine güzel sohbetler ve güzel şiirler okunur ve dinlenir ve araya yine espriler girer.
- Ve yine birbirine takılmalar olur.

- Şunu itiraf etmekte yarar görüyorum!
- Böyle bir sohbet toplantısının tadı damağımda kaldı.
- Hem çok şey anladım, ama zamanın kısa olması sebebi ile de hiçbir şey anlamadım.
- Ve daha uzun saatler bir arada olmak gibi bir zaruretin ortaya çıktığı kesin.

- Toplantının ana konusundan ziyade, talihi konusu ilgi çekici idi.
- Hemen herkes aynı noktada ters köşeye yatmış.
- 7 nolu plajın karşısı.
- Nerede 7 nolu plaj?
- Konyaaltında.
- Konyaaltı neresi?
- Meğerse Konyaaltı denen yer, şimdiki Beach Park’ın olduğu yermiş.
- Beach Park’ın bittiği yerden itibaren başlayan plajlar, Arapsuyu’na giriyormuş.
- Böylelikle Tülin Aksoy hanfendinin izahati ile bu ayrımı öğrenmiş oldum.
- Öğrenmiş oldum, ama ilginç olan ise.
- Her gün işe giderken ve işten gelirken güzergâhım sahildir.
- Evim Liman’da.
- İşim Lara’da.
- Ve her gün işte o 7 nolu plajın önünden geçiyorum ve Myra’yı görmüyorum.
- En sonunda sormak zorunda kaldım birisine.
- “Myra neresi” diye.
- Aldığım yanıt Beach Park oldu.
- Neyse ki ben bir gün öncesinden öğrenmiş oldum Myra’yı ve gidip de Arapsuyundaki 7 Nolu plajda beklemedim.

- Toplantının en güzel yanı ve unutulmayacak anı, Şerife hanımın nefis şiiriydi.
- Şiir zaman zaman okurum.
- Özellikle Nazım Hikmet’in yeri ayrıdır.
- Ama en çok sevdiğim şeylerden biriside, şiiri sahibinden dinlemektir.
- Ve Şerife hanım, kendi şiirini o muhteşem vücut dili ile öyle bir güzel okuduki.
- Anlatılamaz.
- Ancak yaşamak ve tanık olmak gerekir.
- Gecenin en güzel anıydı diyebilirim.

- Antalya’da olmanın en önemli avantajı ise, bu gibi buluşmaların daha kolay gerçekleşme ihtimalinin yüksek olması.
- Çünkü Antalya diğer kentlere oranla daha farklı bir karaktere sahip.
- Antalyalılar şu veya bu şekilde sosyal yaşamdan daha fazla pay alıyor.
- Yaz aylarında mesai bitiminden sonra denize gitmek mümkün.
- Veya çay bahçelerinde oturup sohbet etme şansı yüksek.
- Yani gününüz trafikte ve bir yerlere koşturmaca içinde ölmüyor.
- Bu yüzdendir ki Antalyalı yazar arkadaşlarla, öyle sanıyorum ki, önümüzdeki dönemlerde daha sık bir arada olacağız ve tartışmalarımızı yüz yüze sürdüreceğiz.

- Sonuç olarak hoş bir toplantıydı.
- Ve bu güzel toplantıların arkasının gelmesi temennim.
- Sanırım Engin (Baytema) bey bizi Alanya’ya davet edecek.
- Beklemeye başladık bile.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..