Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

100. Blog-

100. Blog-
 

Resim kaynağı:siirimsi.wordpress.com


30.04.2007 tarihinde ilk yazımı yazdığımdan itibaren neredeyse 1 yıl olmuş. Sağ salım 100. bloga ulaştım. Milliyet Blog'da yazmak benim için onur verici bir eylem. Kendimi bildim bileli okuduğum bir gazetenin sitesinde yazmak heyecan veriyor bana.

Güzel dostlar edindim. Hem dost edinmek hem de yazı pratiğimi belirli bir ritme sokmak ve bir arada toplamak gibi amaçlarımı gerçekleştirmiş oldum.

Ne kadar yazarsam o kadar hatırlandım. Yazmayınca unutuldum. Yorum yapınca yorum aldım. Yazısı güzel olana yorum yapmaya çalıştım. Güzel yazan arkadaşların bu yazılarına yorum yazdım, kutladım. İyi yazmadıklarına yorum yazmadım. Yazmayınca kızan oldu. Hep övülmek isteyen oldu. Sıkıldım. Güzel ve derin yazanları aradım. Bulunca çok sevindim.

Sanki eskiden daha çok tanıdık vardı. Arayan daha çoktu sanki. Şimdi azaldı mı bilmem? Eskiden tanıdıklarımdan gidenler oldu. Yeniler geldikçe yaşlanmış gibi hissettim kendimi. Yine de 100 blog, 506 yorum ve 95 mesajla mütevazi de olsa 291 ortalamayla mutluyum. 78 bin okuma var.

Daha ne kadar devam ederim bilmem ama hepinizi çok seviyorum. Yazan çizen insanlara saygım sonsuz. Yeter ki içinde fesatlık olmasın.

100. blogumu bugünlerdeki gelişmelere uygun bir şiirimle bitirmek istiyoruim.

ADALET

en adaletli şey dünyada
gölgesidir insanın
zencisi kara
beyazı kara
 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..