Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '07

 
Kategori
Sağlık
 

Anti- biyotik tak tik tak

Anti- biyotik tak tik tak
 

İlaç içmeyi bilmek gerekir:)

İlaç alımı ve tüketim dozajını çok iyi bilmek gerek. Buna bir kere daha hakvermekteyim. Bol suyla alınması gereken bir ilacı yarım bardak suyla tüketirseniz benim iki haftadır çektiğim gibi mide ve yemek borusu sorunuyla karşılaşabilirsiniz.

Benim aldığım ilaç "monodoks" adlı antibiyotik. Ben bu ilacı yarım bardak suyla içip sonra yatıyordum. meğer bu ilaç bol suyla içilip, bir de üstelik içtikten sonra ilk yarım saat içinde uyumamak gerekirmiş. bunu ne doktorum ne eczacı söyledi. bende nasıl kullanmam gerektiğine bakmadan bu ilacı bir hafta bu şekilde içtim. bir sabah kalktığımda boğazımda bir şey gibiydi ve ben nefes alamıyordum. Bu tıkanıklık hissi çok iğrenç bir duyguydu. Hemen doktora gittim. Ben boğazıma bir şey kaçtı diye düşünürken, iki gün hastaneye gidip gelmeler sonucunda içtiğim antibiyotiklerin yemek borumda midede yapışıp kaldığından o bölgede yara oluşturmuş olduğu teşhisi konuldu. Bu ağrılar soucunda 10 gün yemek yemeden su dahi içmeden geçirdim. Burda kimi suçlamalıyım bilemedim. İyileşmek için aldığım ilaç beni daha beter hasta etti. Bunu veren doktor yada ilgili kişiler neden uyarmadı ki! Zor ve sıkıntılı günler aldığım mide ilaçları sonrasında bitti.


Siz siz olun ilaç içmeden prospektüsü bir okuyun , yoksa sonuçları hiç ummadığınız gibi çıkmayabiliyor!!!

 
Toplam blog
: 11
: 1003
Kayıt tarihi
: 22.03.07
 
 

Ben sema. çok uzaklardan istanbul şehrine göç edenlerdenim. Meslek gazetecilik; ama gazeteci olmayan..