Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Basın Danışmanı ve Kimyageri Ahmet Balcı

Antidepresan T.A.Ş. Basın Danışmanı ve Kimyageri Ahmet Balcı
 

İlk konuğum Antidepresan T.A.Ş. Basın Danışmanı ve Kimyageri Sayın Ahmet Balcı... Soruları hazırladığımda neyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Konuğum da sorulardan bihaberdi... Gelen cevaplar beni yanıltmadı... Ahmet Balcı farkı ile keyifli bir söyleşiye hoş geldiniz...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=89642

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=90155

Almet Balcı kimdir?

Aslında böyle birini tanımıyorum! Soyadımız tutuyor ama bizde böyle biri yok! Olsa zaten kızarım! "Ne biçim isim lan öyle" derim! Eğer l harfi h ise o benim! Ya da bu benim! Şu ben değilim! Gıcığın biriyim yani!

En sevdiğin mevsim hangisi ve nedenleri?

Türkiye’deki mevsimlerin ikisini severim! Mesela Bahar iyidir!! Biliyorsun iki tane vardır! Biri daha yaşlı ama olsun! Arap ülkelerinde çalışırken de Zehra’yı severdim! Yaz demek!!

Hiç kumdankale yaptın mı?

Niye böyle bir soru sordun anlayamadım Esma Hanım! Ben genelde Teksas Tommiks okuduğumdan Kulvar Kalesi yapmışımdır. Ahşap olur biliyorsunuz! Ahşapçılığım oradan gelir! Sonra denize kayalıklardan girdiğim için kumla pek işim olmazdı! Gene de olmaz!

Çocukken kovan küreğin ve tırmığın ne renkti?

Balcı olduğum için kovanlarımız olurdu!! Sarı-Lacivert boyamıştım. Bir de kırmızı kovanımız vardı. Orada eşek arıları dururdu!!! Bal yapmazlar bilirsin!!!

İstanbul’dan başka bir kentte yaşaman gerekseydi nerede yaşamak isterdin, neden?

Bağdat’ta yaşamak isterdim! Zehra oralı biliyorsun! Sonra sinekleri severim ben! İş yok sinek avlıyorum !

Antidepresan T.A.Ş. gitti gidiyor battı batıyor diyorlar. Sence Antidepresan T.A.Ş.' nin akıbeti ne olur?

Batmaz! Küresel kriz olsa da şirketimiz Arap sermayeli olduğundan bu krizden yara almadan kurtulur. Başkanımız Dubai’de biliyorsunuz! Şeyh Abdülvahap El Dinar'la bu konuda görüşmelerde bulundu! Petrol boru hattının biri bize akacak! Öyle ham petrol de değil! Olgun petrol! Kimse bilmez bunu!!!

Seni en çok ne güldürür?

Beni en çok Temel güldürür! O da hemşerim diye! Yoksa herşeye gülmem! Yahu insanlar Nasrettin Hoca’ya nasıl gülerler bilmem! Ayıp bir kere, dedem yaşında adama gülünür mü? Edep haya kalmamış Millette Esma Hanım!! Yarın hepimiz aynı olacağız değil mi?

“Kırıldım çok kırıldım” dediğin bir olay var mı?

Var! Maçta burnum kırılmıştı! Hakem faul vermedi çok kırılmıştım!

Hiç uykudan uyanıp, “bunu yazmalıyım” diyerek yataktan kalktığın oldu mu?

Çook! Şiirlerim hep böyle olmuştur! Hanım bazen uyanır "Ne o ? Niye kalkıyorsun" diye sorar! " Gene tabaklarda sabun artığı bırakmışsın. Karnım gurulduyor!" derim. Anlamaz! Anlasa bir daha kalkamam da!

Napolyon hakkındaki fikirlerin neler?

Napolyon’u duymuştum! Karısı Josefin olandı değil mi! Acırım ona! Zavallı, karısının parfüm masrafı yüzünden Medine dilencisi olmuştu. Durmadan para para para deyip duruyordu! Öyle karı düşman başına! Zaten düşmanımızdı bildiğim kadarıyla!!

Yeniyıl sence yeni bir yıl mı, yıllar yeni ise bizler eskidik mi?

Gittikçe gençleştiğim için sorun yok benim için! Yalnız Zehra için aynısını diyemem! Yaşlanıyor! Hem o kadar da dedim. Bak Zehra kurunun yanında yaş da yanar dedim! Bana bir şey olmaz dedi! Yanık tedavisi görüyor şimdi!!!

Zehra’yla bu aşk nereye kadar?

Burada kavuşamazsak beraber denize atlayacağız boğaz köprüsünden! Öbür dünyaya beraber gideceğiz. Baktık ki orada da rahat yok bu kez sırat köprüsünden beraber atlayacağız! Daha ötesi neresi olur bilmiyorum!! Neresi olursa! Sonuna kadar! Köprüler bitmez!! Japonlar sağ olsun!! Yapmıştır!!

Son olarak ne söylemek istersin?

Hiçbir zaman son olarak bir şey söylememişimdir! Herşeyi en az elli kere söylerim!! Gene olmaz! Derler ya birşeyi kırk defa dersen o olur diye! İnanma! Olmuyor! Buradan Dünyanın dört bir yanında bulunan (hani yuvarlaktı!) çok değerli blogdaşlarıma kucak dolusu, bilhassa bana ilham veren Iraktaki Zehra’ma da uçak dolusu (kargo) selamlarımı sunuyorum!

:) Antidepresan T.A.Ş. Basın Danışmanım Sayın Ahmet Balcı, bu keyifli söyleşi için teşekkür ediyorum. Umarım Zehra bu yazıyı okumaz. 70 milyon bizi izliyor. Ona yaşlı dediğin için seni hiç affetmeyebilir.

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/ahmet_balci/Blogger/?UyeNo=725628

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-basin-danismani-ve-kimyageri-ahmet-balci/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..