Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Uluslararası İlişkiler Müdürü Okan Tınmaz

Antidepresan T.A.Ş. Uluslararası İlişkiler Müdürü Okan Tınmaz
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Uluslararası İlişkiler Müdürü Sayın Okan Tınmaz... Almanya’da yaşayan bir Türk. Ailemizin yazarı. Beyefendi ve polemiksiz kişiliğiyle mizah başta olmak üzere her kategorideki güzel yazılarıyla şirkete çok yakışan bir isim.

Okan Tınmaz kimdir?

Senden bu E postayı alana kadar pek ilgilenmemiştim Okan Tınmaz’ın kimliği ile. Aslında çok uzun uzun cevaplar yazarak milletin gözlerini yormak niyetinde değildim ama bu soruyla o kadar meşgul oldum ki muhakkak anlatmam gerekiyor. Bana bu iletiyi göndereli bir hafta kadar oldu di mi? İşte o gün bu gün bu sorunun cevabını araştırıyorum. Hatta diğer soruları okumaya bile zaman bulamadım. Bu soruyu çözene kadar iş yerinden süresiz izin aldım. Robin Sharma’nın yedi aşamalı kişisel uyanış kitabını bitirdim. İnan daha ilk soruda çakmış olmanın hüznü ile yazıyorum bu satırları. “ Ben hâlâ uyanamadım! Kim olduğum konusunda yani. “ Eşim eğer böyle devam edersem “ Sana seni seviyorum ceketi giydiririm ” deyince sorunun cevabını bulmuş gibi yaptım. Okan Tınmaz benim; bunu kabul ediyorum ama suçlamaları reddediyorum. Roma’yı Neron yaktı ben yakmadım.

Bu cevabın yetersiz olabileceğini tahmin ettiğim için bir de kopya çektim ve kızıma sordum bu soruyu.

“ Dilan?

“Efendim!”

“Ya baksana kızım orda bilgisayarda bir teyze var o bana acayip acayip sorular soruyor. Bana yardımcı olabilir misin?”

“ Na klar!” ( Tabiki ) Ne soruyor? “

“ Okan Tınmaz kimdir?”

“????????... Babaaaam! “

“ Başka? ”

“ O cool’dür. İyidir! Herkesi, özellikle çocukları çok sever ama en çok beni sever!!!”

“ Tabi kızım! Başka: )))???” ( Tavus kuşu gibi kabardığım için ısrarla farklı cevaplarda istiyorum

“ Önümüzdeki hafta sonu Helin gelebilir mi?“

„ Soruyla ne alakası var Dilan? „

„ Sen söyle gelebilir mi? „

„Eeee... İyi tamam gelebilir! Hadi soruya cevap ver!“

„ Picama partisi yapabilir miyiz?“

„ Saçmalama Dilan. Saat kaça ka...“

„ Baba... Cevap istemiyorsun galiba! „

„ Tamam kızım, hırrrr! Yapabilirsiniz! Hadi şimdi cevap ver!“

„ O hep sözünde durur! Mesela picama partisi sözü verir ve kesinlikle sözünü tutar!“

“ Başka???”

“ Bana Nintendo DS alır : ))) “

“ Ya Dilan daha geçen ay...”

“ Babaaa?? ! ?”

“ İyi tamam alıcam!”

“ Şakacıdır! İyilik yapmayı çok sever! Çocuklara hiç dayanamaz, öykülerini çok seviyorum. O benim babam ve “ Er ist soooo cool “ ( He is so cooool ) : )))...

İşte kızımdan alabildiğim tiyolar bu kadar. Biraz pahalıya mal oldu ama şöhret olmak kolay değil: )). Bir söyleşi için neler yapıyoruz görüyor musun sayın yazarım?

Gözlüğün sapı kırıldığında şarkı bestelenir mi?

Al sana bir kaya... Soruya da bak ? “ Dilaaaaan! İmdaaaaat!!! “ Şaka şaka.

Şiir yazılırsa şarkı da bestelenir tabii! Hemen bugün iş başı yapıyorum. „ Getirin sazımıı! „

Çamaşır makinasındaki pantolonun çektiği çile kaç yumak eder?

İşte bu soruya bayıldım! Seni araştırmacı yazar seniii! Ben bu konudan sadece bir yorumda söz etmiştim. Doğru hatırlıyorsam, seninle bir yorumlaşma söz konusu değildi o yazıda. Bir çok araştırmacı yazar örnek alabilir senin bu araştırmacılık aşkını. Soru neydi? İpin ucu kaçtı da! Ha hatırladım! Çamaşır makinesinde ki pantolon! Bir çocuk kazağının serüveni isimli yazıdan kopya çekebilirsin:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=156468

Gümrük memuruyla trafik memuru arasında ne fark vardır?

Çooook! Kaldır ayağını, damarıma bastın! Ben gümrük memurlarını çok seviyorum. ( En çok da Kapıkule’dekileri ) onlar “geç” diyor! Trafik memurlarını hiç sevmiyorum onlar da “dur” diyor!

Torbadan ne çıkar?

Anlamadım. Akustik olarak duyamadım yani. Bir daha sorar mısın?

Geleceği ham yapanlar yamyam mıdır?

Kendilerini yiyenlere yamyam denilirse “ Yamyamın ta kendileridir “

Hayat ne kadar müşterektir?

Yaşam çetin bir mücaadeleyse eğer bazı sorunları müştrek göğüslemek gerekir gibi klişe bir cevap bekledin benden dimi? Hayır efendim. Aslında bal gibi müşterek olması gereken hayat, kesinlikle ( kadınlarımızın alehine ) müşterek değildir!

Antidepresan T.A.Ş. sence nasıl bir oluşum?

MB’nin, yazarların kendi inisiyatifi ile kurdukları en uzun soluklu oluşumu desem! Bünyesinde topladığı yazarlarla, mizahın derin ve mutluluk hormonları saçan denizinden dalga dalga kahkaha tusunamileri gönderen vazgeçilmez bir oluşumdur.

Eli tornavida tutan kızlar tulum giyer mi?

Kızkardeşimi tulumlardan çıkarıp elbiselerin içine sokana kadar akla karayı seçtik. Elinin ağırlığını gideremedik ama. Yanlış anlaşılmasın sakın... İki çocuk annesidir kendisi. : ))

Anahtarlarını niye kullanmıyorsun?

Kullanıyorum! Unutmaz ve kırmazsam. Geçenlerde motorsikletimin anahtarını kırdığımı nereden biliyorsun?

Tünel kazınca fareler rahatsız olur mu?

Fare mi? “Dilaaaaaan, fare dediler! İmdaaaaaaaaat!!! “ Beğendin mi yaptığını sevgili Esma? Tansiyonum yükseldi. Düzensiz kalp atışları başladı. Banane tünelden isteyen istediği kadar fare kazabilir. Benden uzak dursunlar da.

İyilik yapıp denize atınca merhametten maraz doğar mı?

Bilmiyorum ama bu konuda tecrübelerim hiç de iyi sayılmaz. Bizim burada deniz olmadığı için, geçenlerde iyilik yaptığım birini tuttum kanala attım. Kadıncağız az daha boğuluyordu. Polislere bizim bu sözümüzü ne kadar izah etmeye çalışsamda nafile, anca dipozit karşılığında çıkabildim nezarethaneden. Şimdi “maraz” bu oluyor değil mi?

Neden yorumlarının sonunda, “Berlin’den sevgiler, selamlar” diye yazıp duruyorsun?

Bu soru çok zor oldu sevgili “sayın yazarım”. Bunu başka zaman cevaplasam olur mu?

Son olarak ne söylemek istersin?

Hiiiiç !!

Ha unutmadan son olarak şunu söylemek isterim: “ Şunu “

Bitti!!!

????

Bitti dedim ya ne bekliyorsun???

Amma inatçısın sen ya? Tamam anlaşıldı son soruya cevap vermeden kurtuluş yok:

Ben çok eğlendim sorularını yanıtlarken. Sözünü ettiğim gibi, ilk sorunun yanıtı çok yorucu ve uzun olduğu için diğer cevapları kısa kesmeye çalıştım. Eline, yüreğine, araştırmacı yazar kimliğine sağlık.

Antidepresan T.A.Ş. ve tüm okurlara Berlin’den sevgilerimle...: ))) Şimdi gerçekten bitti!

:) Antidepresan T.A.Ş Uluslararası İlişkiler Müdürüm Sayın Okan Tınmaz; fareden sadece kadınların korktuğunu zannederdim ama sayende erkeklerin de korkabileceğini öğrenmiş oldum. :) Merak etme sırrını kimseye söylemem... Geldiğin için teşekkür ediyorum. Prenses Dilan’a sevgiler...

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=730718

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-uluslararasi-iliskiler-muduru-okan-tinmaz/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..