Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '06

 
Kategori
Müzik
 

Arabada beş, evde on beş!..

Arabada beş, evde on beş!..
 

Son zamanlardaki duygu (!) yüklü şarkıları duydukça bu nadide eserleri duymadan göçüp gitmiş büyüklerimiz adına çok üzülüyorum çook! Neler kaçırdıklarını, nasıl şaheserlerden bihaber bu dünyadan göçüp gittiklerini bir bilseler!??

Ankaralı Namık'lar, İsmail Y.K'lar ve diğerleri…Sanata çok şeyler katan(!) bu arkadaşlarımızı tanımak ve bağrıma basmak için dört gözle bekliyorum, inanın. Evimin bütün duvarlarını boşalttım. Bütün duvarlarım bu duygu deryası(!) arkadaşların posterleriyle dolmaya hazır! Hatta renkli spreyler alıp, şarkı sözlerini duvarlara rengarenk yazsam yazsam ve her gün, her dakika okuyup okuyup doyamasam diyorum! Koridordan başlayıp, salona kadar yazsam da bu veciz(!) şarkı sözleri mi karşılasa benden önce misafirlerimi? Fena fikir değil galiba!??

"Allah belanı versin" diye karşılayıp, uğurlarken de "Bana gelen sana gelsin" diye iyi dileklerimi iletmiş olurlar bedavadan.. Tuvaletin kapısına da Hasan Yılmaz arkadaşımızın "Ne kadar sallarsan salla.." dizeleri iyi giderdi haa! Fena fikir değil!

Vallahi, aslında bu şarkılarla ve çok değerli sözleri ile ilgili kurulacak o kadar çok cümle vardı ki aklımda.. Ama yazmaya başlayınca (sinirden olsa gerek) hepsi uçup gittiler..Ama birdenbire daha önce hiç düşünmediğim bir çağrışım yaptı bu misafir ağırlama meselesi!

Ben diyorum ki, şimdiiii…

Müziği, aşkı, duyguları, toplumu kirleten bu arkadaşların hepsini birden bir gün eve davet etsem.. Vee... Arkasından da onlara özel ısmarlama yaptırdığım besteyi satmak üzere toplu halde dinletsem.. Tabii bu bestelenecek sözleri de önceden ben kaleme almış olsam mesela.. Ve o şarkı sözlerinde desem ki:

- Kardeşlerim evlatlarım.. Bu şarkımı siz ve sizin gibi değerli sanatçı (!) arkadaşlarıma ithaf ediyorum. Unutmayın en fazla parayı veren okuyacak bu değerli eseri!.. Hadi hepiniz için gelsin!.. "Bunu Yazan Tosun Okuyana…!"

Okumak için aralarında kavgaya tutuşurlar mı tutuşmazlar mı dersiniz?!.

 
Toplam blog
: 117
: 2206
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1969 İstanbul'unda açmışım gözlerimi bu dünyaya... Ege Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu, şimd..