Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Aragonesin robotları

Aragonesin robotları
 

milliyet.com.tr den alınmıştır.


Şu Fenerbahçe takımına karşı oynayan hangi takımın olursa olsun hocalığını bana versinler iddia ediyorum yenilmem. Tekrar ediyorum belki yenemem ama kesinlikle yenilmem. O kadar basit ki, sadece topa ve topun gidebileceği yerdeki oyunculara pres yapmak yeterli. Bu şekilde belki Fenerbahçe topa sahipmiş ya da oyuna hakimmiş gibi görünür ama etkili bir tane bile top kullanamaz.

Doksan dakika boyunca bir tane yaratıcı bir hareket yapılmaz mı? Tabi ki yapılmaz. Hocanız Aragones ise yapmazsınız. Ne me lazım sonunuz Kazım ya da Uğur gibi olursa ne yapacaksınız. Top ayağınıza gelir sağınıza solunuza bakarsınız kim varsa yakında verirsiniz pası ona, yırtarınız Demoklesin kılıcından pardon Aragonesin kesiğinden.

Böyle bir doksan dakika var mı ya!!! Bir oyuncu inisiyatif almaz mı? Hocası Aragonesse almaz. Robot gibi oynar. Son iki hafta aslında her şeyi anlatıyor. Ama biz kaz kafalı Fenerbahçeliler gözümüz körelmiş bir şekilde umutla bekliyoruz. Göremediğimiz şeye bakarmısınız?

Galatasaray maçında golleri Lugano ve Selçuk atıyor. Hemen akabinde Ankaraspor maçında golleri Lugano ve Roberto Carlos atıyor. Acaba idmanlarda forvetler yerine bu oyuncular mı çalıştırılıyor. Biz bunu göremeyecek kadar acizmiyiz? Yani bu takım tesadüflerle buralara geliyor.

Fenerbahçe maçları o kadar ilginç oldu ki, sanki Fenerbahçe’nin idamınını izliyormuş gibisiniz. Oyuncular pas idmanı yapıyorlarmış gibi. Hani idmanda iki kişi topu kapmaya çalışır altı kişi de paslaşır ya aynen öyle.

Hani maçtan önce farklı yeneriz falan gibi bir umuda kapıldım ya, affedin Aragonesi ve onun robotlaştırdığı takımı hesaba katamadım.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 85
: 1006
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

1971 yılında Ankara'da doğdum. İzmir'de yaşıyorum. En büyük tutkum FutBol. Ve tabi ki Fut-Bol da bil..