Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Arama mutluluk her yerde

Arama mutluluk her yerde
 

Bir yarışma programında iki kardeş yarışıyordu. Tek yumurta ikizi, aralarına karbon kağıdı konmuş gibi.
Her ikisi de hem çok uzun boylu hem iri yarı. Dışarda bir yerde görünce hafif yolun kıyısına çekileceğimiz bir irilikte usulca kenara çekilir insan onları görünce.
Yarışma esnasın da yarışmadaki ödülün tehlikeye girmesi üzerine kardeşin biri " hiç önemli değil dedi benim en büyük armağanım kardeşim ve ailem her şeyden daha kıymetli varsın ödülü kazanmayalım benim kazancım daha değerli " dedi.
Diğer kardeşin gözleri doldu ışıl ışıl oldu. O kocaman gövde de o sımsıcak sevgi dolu yüreği görmek beni ne çok mutlu etti anlatamam. Tüm seyircilere bu sevgi ışığını dalga dalga yaydılar. Ekran başında pek çok kişinin aynı duyguda olduğunu ben hissettim.
Dün yine bir yarışmacı vardı. O da belli bir miktarda para ödülü aldı azımsanmayacak bir miktardı.
Yarışmacı bayan eğer devam etse alacağı miktarı öğrenince çocuk gibi eşine sarılıp sitem etti" Neden benim devam etmemi istemedin" diye koca kadın ağladı. Onun gözyaşın da paranın rengini gördüm. Güzel bir kadındı ama o andan itibaren sadece görüntüde kaldı silikleşti.

Mutluluk bazen yağmurlu bir pazar günün de uyanıp müziğin sesini açıp yorganına sımsıkı sarılıp yeniden uykunun derinine inmekte...
Mutluluk bazen gören gözde, duyan kulakta, dokunan tende, bir melodi de, acıktığın bir anda önüne konan bir tabak sıcacık çorbada, güneş varken nerden yağdığı belli olmayan ama büyüklerimizin bulut yok iken yağmur yağarsa gökte düğün olurmuş dedikleri o sıcacık yağmur da... bazen sıcacık bir somunda bazen bir çocuğun, verdiğin şekerlemeyi aldığı anda ki sevincin de yanağına kondurduğu öpücük te, bazen de "nasılsın anam iyi misin diyen oğluşun sesin de ya da kelebeğinin sana ulaşamayınca senin için endişelenip ortalığı birbirine katmasın da...

Mutluluk bazen yeşil yapraklar arasında sarı lira gibi duran mis gibi mandalinlerin kokusun da, mutluluk her yerde, işte şimdi de burada bu güzel duyguyu paylaşabilme de...

Ve iyi geceler dileyerek gidebimekte... ya sizin mutluluklarınız nerede?

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..