Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
Futbol
 

Arda'ya korumak, Lincoln'ü kovmak, De Sanctis'i yedeğe çekmek lazım.

Arda'ya korumak, Lincoln'ü kovmak, De Sanctis'i yedeğe çekmek lazım.
 

Bir önceki yazımızda Lincoln' e yüklendik, sanırım boşuna yüklenmemişiz. Ama bu yazıyı yazmak için şoktan kurtulmayı bekledim. Hala inanamıyorum, elimizdeki tur avucumuzun içinden nasıl kayıp gitti. Gelelim başlığımız ile ilgili yazımıza.

Arda benim Türk futbolunda gördüğüm en büyük yetenek, Oğuzları, Tanjuları, Rıdvanları, Abdullahları, v.s. kimleri gördük kimleri ama inanın Arda gibisini ben görmedim. O kadar çok artısı varki, saha içinde saha dışında gerçekten takdir ediyorum. Saha içinde tam bir skorer, savunmada var, orta sahada var, İleride var, gollerde mutlaka payı var, mücadele mi? herkesten çok ediyor. Teşekkür ederim Arda Turan yaptığın herşey için ve hatta kaptanlık üzerine seni eleştirmiş sana güven duymamıştım bunun içinde özür diliyorum, ama şuan görülüyorki sen Galatasaray' ın kaptanı olabilecek kişisin.

Lincoln mü? Ne yaptığı ne ettiği belli olmayan, davetiye ile futbol oynamak isteyen, ama parasını çatır çatır alan benim için artık sıradan bir futbolcu. Biran önce Gs dan gönderilmesi değil, kovulması lazım. Fark var mı diye soracak olursanız, bugüne kadar kendisini oynatabilmek için ne kadar incelik yapıldıysa bugün gönderilmek gibi bir inceliği yapmayıp, futbol kariyerine Gs yaptıklarından dolayı kovuldu gibi kaba bir tabiri koymak lazım. Yaptıklarını artık yazmak istemiyorum. Hepimiz neler yaptığı biliyor, sadece şunu söylemek lazım Lincoln' e Hacettepe maçında oynasana ne olur 10 gol atsa ne olur, topu saydıra saydıra samba yapsa ne olur.

De Sanctis mi? İnanın Hamburg maçında kalede ben olsam maç yine 2-3 biterdi. Belli olmaz belki ilk golde topu çıkarabilirdim. Yediği goller ortada geçen sezon eleştirilen Orkun böyle hatalar yapmıyordu. Aykut' u tartışmıyorum bile De Sanctis den daha iyi kaleci olduğunu biliyorum.

Yarın Eskişehir maçı var inanın Gs bu maçı kazansa kendi adıma söylüyorum, kazansa ne olur kazanmasa ne olur. Tek bir şey olmasın Eskişehirli futbolculardan bir ricam var, İspanya maçları öncesi Arda' ya biraz daha dikkatli davransınlar. Arda olmazsa maçlarda gerçekten zorlanırız. Unutmadan Lincoln milli takımda oynar mı diye söyleniyordu bir aralar, aman Lincoln ne sen sefanı riske atma nede milli takımımız dertsiz başına dert açmasın.
 
Toplam blog
: 9
: 1218
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

Merhaba ben 29 yaşında Makine Mühendisi ve evliyim. Otomotiv üzerine çalışıyorum. Amatör olarak futb..