Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '07

 
Kategori
Futbol
 

Argıncık spordan ayrılamamak

Yıl 1980 Argıncık sporun güzide futbolcularından Duran Gök’ün Almanya’ya gidecek olması nedeniyle kulüpde mütevazi bir veda yemeği veriliyor. Kulübün kurucusu ve başkanı Halil Severcan kısa bir konuşma yaparak Duran Gök ‘ün her yönüyle mükemmel bir futbolcu olduğunu, sağlam karakter yapısı ile Argıncıkspor a uyum gösterdiğini ve başarılı olduğunu attığı gollerden çok efendiliği ile de Argıncıkspor camiasında unutulmayacaklardan olduğunu ifade eder.

Başkanın konuşmasından sonra söz alan Duran Gök şu tarihi konuşmayı yapar “ Argıncıkspor kulübü yetkilileri beni Argıncıkspor a davet etmişlerdi. Bende kabul edip lisans çıkartılması için Nüfus cüzdanımı ve resmimi vermiştim, ancak imza atmamıştım. Bu sıralarda Kayserispor kulübümüzün alt yapı sorumlularından bir ağabey beni Kayserispor a almak istediklerini söyledi. Bende Argıncık spor’ a söz verdiğimi Argıncık spor a gideceğimi söyledim. O zaman o ağabey bana “ Argıncık spor’ a girersen, çıkamazsın, seni tehdit ederler bir dahada bırakmazlar sonra pişman olursun” gibi sözler sarfetti . ama ben kararımı vermiştim. Argıncıkspor da oynayacaktım. Malumunuz olduğu üzere birkaç yıldır Argıncıkspor da futbol oynuyorum. Ve bugün aranızdan ayrılmak zorundayım ama inanırmısınız evimden ayrıldım bana zor gelmedi ama Argıncıkspor dan ayrılmak çok ama çok zor geliyor. Şimdi o ağabeye hak veriyorum ama bir tek farkla evet Argıncıkspor dan ayrılınmazmış bu doğru ; ama bu silahla, tehditle falan değil Argıncıkspor’a insanlar sevgi bağıyla bağlanırlarmış da ondan ben bunu şimdi çok daha iyi anlıyorum.

Argıncıksporlu olmaktan gurur duyuyorum. “ diyerek göz yaşları arasında Almanya’nın yolunu tutmuştu. İşte Argıncıkspor u Argıncıkspor yapan küçük bir anı

 
Toplam blog
: 47
: 695
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

Övünmek gibi olmasın amma hem pür amatörüm ve de Kayseri'liyim. Amatörüm çünkü hayatım boyunca paray..