Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Arıyorum

Arıyorum
 

Arıyorum


Gülüşünü, bakışını, gözlerini arıyorum.

Ümitlerimin bittiği yerde, ümitlerimi arıyorum.

Loş, ıssız sokakların, körpe kaldırımların;

Şahit olduğu aşkımızın,

Eskiteceğimiz günlerin hayalini,

Nedensizce arıyorum...

Gamzelerinin gölgesini,

Ünlü, pahalı lokantalarrın masalarında.

Lale devrinden kalan İstanbul bahçelerini;

Hayalini kurduğum gülüşlerini,

Anadolu'nun saf topraklarında büyüttüğüm,

Nefesimin derinliklerinde arıyorum...

Ve her şeyin yalan olduğu bir yerde,

Gerçeği aramakla meşgulüm...

 
Toplam blog
: 5
: 290
Kayıt tarihi
: 04.12.09
 
 

M.Hüseyin ÖZTÜRK; güneşin kutsal olduğu, ateşin suyla söndürülmediği Palu'da 1985 yılında doğdu. ..