Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Arkadaşım Celal Kaya

Aynı köyden çocukluk arkadaşım Celal benim

Saç sakal ağardı hala arkadaşız hala dostuz

Yakın çevreden laf söz olmuş arkadaşlığımıza

Kime ne, benim arkadaşım, yıllardır masalardayız

İmam-Hatipe gitti, başarılı olamadı

TKİ işçi olarak girdi ve emekli oldu

Her izine geldiğimde otururuz bir mekana

Sözlü anlatımı süperdir, saatlerce dinlenir

Çomranlı köyünden evlendi, hanımı iyi insan

Çocukları evlendi, mutlu emeklilik yaşamı var

İçki içer, evinde, kamelyasında, zararı olmaz çevreye

Kısa dönem er askerliğimi yapmak için gelmiştim memleketime

Trende berduş takımı musallat oldu bize

Üç kavaslar delikanlısıydık, onlar on iki kişi

Aniden başladı aramızda yumruk savaşı

Köy durağına geldiğimizde kaçan berduşlar oldu

Çok iyi dövüşür Celal, hızlı yumruk atar

Bir ara ona baktım hayranlıkla, geldi yumruk yanağa

Böyle arkadaşlık bozulur mu laf ile söz ile

Uzun ve sağlıklı ömür dilerim dost arkadaşıma.

 

Düzce 13.01.2021

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..