Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Artık seni sevmiyorum, kim severse sevsin seni...

Artık seni sevmiyorum, kim severse sevsin seni...
 

Artık seni sevmiyorum, kim severse sevsin seni
Doğru çocuktu yüreğim işte bak onuda küstürdün
Ne sevgim aldı karşılığını senden nede yeterince değer verdin
Dedim ya artık sevmiyorum seni kim severse sevsin
Senden ibaret değil dünyam, güneşimde değilsin nasıl olsa
Yağmur sen yok iken de yağar ay sen yok ikende doğar
Bir rüzgar gelirde siler yüreğimden emanetlerini nasıl olsa
Dedim ya artık sevmiyorum seni kim severse sevsin
Korkma ben her sabaha sensiz de uyanabilirim
Sonra her uykuya huzurla sensiz de  dalabilirim
Nefesimde yeter yaşamaya gücümde nasıl olsa
Artık seni sevmiyorum git, kim severse sevsin
Kaç kez kanatıldı aciz kalbim kaç kez vuruldu yerden yere
En masum düşlerle çile çektide atıldı bir yerlere
Açtı gözlerini şimdi gerek yok değer vermeyene
Artık seni sevmiyorum kim severse sevsin seni

Şiir-Edibe Toğaç

http://sayfamdakalancumleler.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..