Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Yorumsuz...

Yorumsuz...
 

Sözde mutluluk pozu veriyorlar dört bir yanımda şimdi, gözleri gülmelerine rağmen kalpleri ağlıyor haberleri yok sefillerin. Yalnızlığıma aldanmayın; Çok canım sıkılırsa bende sürüye uyar kendime yalancıktan bir sevda yaratırım tıpkı sizin yaptığınız gibi...

İçleri kanamalarına rağmen gülenler tanıdım ben, Aşık olmamalarına rağmen sevenler tanıdım ben, bir de mutluluk pozuyla yalnızı yerenler var, işte onlar ve onlar gibilerinedir bu sözüm...

Kalsın İstedim...Sevgiler ...

 

Yazan-Edibe Toğaç

  

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..