Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Arzu Altınçiçek

Arzu Altınçiçek
 

Sevgili arkadaşım Arzu Altınçiçek bugün en acı gününü yaşıyor, duygularını anlıyorum ve düğüm düğüm oldum.

Aynı acıyı bir hafta sonra iki yıl önce ben de yaşamıştım. Blok arkadaşlarım bloklarımdan hatırlarlar. Nasıl dağıldığımı bir türlü toparlanamadığım, hele Şile toplantısının o güzel atmosferinde bile arkadaşlarımı hüzünlendirdiğimi.

Bugün o acıyı Sevgili Arzu yaşıyor. Güzel anneciği dün gece acile kaldırılmış ve sabaha karşı o güzel yüreciği daha fazla dayanamamış. Hakkın Rahmetine kavuşmuş. Sözün bittiği yer denir ya işte tam ordayım düğümlendim ve sadece dualarım seninle Arzu ALTINÇİÇEK

Yeri mekânı cennet, kabri nur olsun. Sevgili eşine, güzel kızına ve tüm sevenlerine sabır dilerim.

Bugün İkindi namazına müteakip Güngören Fetih camiinden son yolculuğa çıkacak

12/10/2009

 
Toplam blog
: 74
: 832
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

Şiir yazmaya çalışan, müzik dinlemeyi seven, Fotoğraf çekmeyi seven, Doğayı ve içinde barındırdık..