Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '21

 
Kategori
Güncel
 

Aşı Oldum Şimdi Kurtuldum mu?

Evet aşı oldum, şimdi ben kurtuldum mu?

Aşı olduktan sonra Korona olup olmayacağımız konusunda belirsizlik var.

Ve şu anda bizim olduğumuz Çin aşısının %50’den %91’e kadar değişen koruyucu etkisi.

Daha önce yakalanıp hastalığı atlatanlar tekrar yakalanabiliyor.

Bir de aşı olduğumuz zaman belirtiler ortaya çıkıyor ama ağır hasta olmuyormuşuz.

Aşı olacağız elbette ama biraz netlik olsaydı…

 Toplumsal bağışıklık sağlandığında (Bizde mesela 60 milyon kişi aşılandığında) kısıtlamalar, tedbirler ortadan kalkacak mı belli değil.

Durum buysa aşı neye yarıyor demek istemiyorum elbette faydası vardır lakin fayda bizi kesmez, kurtulmak istiyoruz.

Herkesin merak ettiği bir şey bu.

Çoğu kişi aşıyla bu işin biteceğini düşünüyor. Hatta antikor oluştuktan sonra maskelerin çıkarılacağını ve en geç 6 ay içinde normale dönüleceğini sanıyor.

Böyle gitmez hatta bazıları bitmeyecekse niye aşı olayım diyebilir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..