Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '21

 
Kategori
Güncel
 

İki Kere Aşı Olsak Mesela

Ne olur diye düşünüyorum.

İlaç kullanmak gibi kullandıkça iyi oluyorsun ya.

Bir kere aşı olduk, diyelim %50 koruyuculuk sağladı.

Olabiliyorsa bir kere daha aşı olalım, koruyuculuk artar mı acaba?

Gerçi ben aynı aşının tekrarını hiç duymadım ama…

Fazla bir yan etkisi de yok…

Gereksiz olabilir, aynı sonucu sağlayacağı için.

Hatta belki ilkinin etkisini azaltır.

Bilim insanları bilmiyor mu? Böyle bir şey -yani iki kere aşı olmanın etkiyi artıracağı- olsa söylerlerdi.

Bu durumda benimkisi tevatür.

İki kere aşı kulağa hoş gelmiyor, deli saçması ben de deli.

Olsun saçmalamayı seviyorum.

Bir de dediğim gibi oluyor mu, iki kere aşı olmuşuz koruyuculuk %100.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..