Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşık olan sersemleşirmiş. Aşık olayım da, bana sersem mi desinler yani....

Aşık olan sersemleşirmiş. Aşık olayım da, bana sersem mi desinler yani....
 

Aşık olan sersemleşirmiş. Aşık olayım da, bana sersem mi desinler yani..... ( Tacettin Saraç Naco ) `


Asla aşkın derdini, uykusuz gecelerini istemem. Aşk neyime benim. Aşık olan sersemleşirmiş. Aşık olayım da, bana sersem mi desinler yani. Zaten günlük acılar, dertler içinde boğuluyoruz. Sizce haklı değilmiyim ben!

Aşk, fedakârlıkmış...
Aşk, ağlamakmış...
Aşk, göğsünün orta yeri ortası alev alev yanar yanar ki, kalbin acırmış.


Aşk, sürekli her saniye sevdiğini düşünmekmiş.


Aşk, sevdiğini çok çok hep özlemekmiş.


Aşk, onsuz yani sevgilisi olmadan yaşayamamakmış.


Aşk, aslında daha çok şeymiş. 


Aşk...

 

Aşk, bağımlılık mı yoksa ?


Aşk kimine çile çekmek mi, kimine şifa veren ilaç mı !

 

Ben istemem aşkı. Baştan da dediğim gibi. Ama sana, sen aşık olma da demiyorum; senin aşkın beni ilgilendirmez. Sen ister aşık ol, istersen aşık olma. Sen senden sorumlusun, ben benden sorumluyum. Sana iyi aşk'lar dilerim öyleyse. Bana da, aşkı istemediğim için, iyi kafa dinlemeler dilerim.

Sana bir not : Aşık olacaksan madem, onun için çektiğin zahmetlere değsin bari.

Aşk dediler bana, yok yok istemem dedim. Kafam böyle rahat dedim.

****    ****    ****    ****    ****   ****

Söz / Şiir / Yazı : ''' Tacettin Saraç Naco'ya aittir / kendi şair'lik, yazar'lık kaleminden. '' 
( 13 Mart 1997 - Almanya / Frankfurt )...

Bu '  söz, yazı, şiir ' tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir.

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..