Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Aşık oldum galiba

Aşık oldum galiba
 

Kalbim olduğunu hissettim gözlerine bakınca
Aşık olduğumu anladım sen kalbimde kalınca
İçim içime sığmıyor adını anınca
Sonunda bende aşık oldum galiba

Sevemez sanırdım düşmez derdim aşka
Aşk nedirki yalandan bir uydurma
Aman kalbim düşme sakın onlara inanma
Dedim ama aşık oldum galiba

Direnmek ne mümkün sen varken yanımda
Sevgin sardı gözlerime bakınca
İnanamadım kendimie kalbim öyle çarpınca
Sonunda bende aşık oldum galiba

Hayalinle yaşıyorum her gece,şuanda
Yanımda kal ne olur hiç benden ayrılma
Yaşamadım bu duyguyu geç farkettim ama
Sonunda bende aşık oldum galiba

Her yerde gözlerin her yerde sen var sanki
Yokluğunda kahrolur nefes alamam gibi
İçim titrer kalbim duracak sanki
Sonunda bende aşık oldum galiba

Seninle farkettim ben yaşamı
Öncesi ne vardı nede yaşandı
Hep yanımda kal lütfen tamam mı
Sensiz yaşayamam bunu şimdiden anladım
Sormayın ya sormayın bana
Sonunda bende aşık oldum galiba...

Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..