Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk, git başımdan...

Aşk, git başımdan...
 

Öylece geçip gitti yanımdan. Sabahın bu ilk ışıklarında o sessiz sokakta öyle dalgın yürürken birden karşıma çıkıverdiği hızda kayboldu. Kaçtığım ve saklandığım herşey içimde yeniden canlanırken o öyle sakin ve duru bir sabahın içinde bir serap gibi vardı ve yoktu.

"Git başımdan" dedim "Git başımdan aşk ve beni rahat bırak". Ara vermeden sırnaşık bir kedi gibi peşimden gelip durmaktan vazgeç artık. Kendi halimde ve dünyanın içine karışarak yaşamayı özledim.Senin kör ettiğin gözlerim dünyanın o çok parlak ışığına alışmaya çalışırken yeniden, karşı konulmaz bir uyku gibi gelip yerleşme göz kapaklarıma. Rahat bırak beni aşk rahat bırak. Şimdi artık yeniden kendim olmayı başarmaya bu kadar az kalmışken beni yeniden kendimden geçirme. Kalbim böylesi bir sükunete kavuşmuş ve ritmini bulmuşken yeniden o deli heyecanlara sürükleme beni. Elimdeki kitabı yeniden tüm kelimeleriyle içime çeke çeke okumayı başarabilmişken kelimelerin önümde anlamsızca kayıp gidişine, hiç birşey anlamadan kendi düşüncelerime dalıp gittiğim ve sayfalara bomboş baktığım zamanlara sürükleme beni. Git başımdan aşk git. Yeni bir çıldırışa halim yok. Mantığımı kaybetmeye halim yok. Henüz yeni duruldu zihnim henüz yeni kavuştum kendi hayatıma şimdi bunu benden alma. Daha değil aşk daha değil. Şimdi bana izin vermelisin bir süre. Senin gelip yerleşebileceğin bir ev kuramadım henüz kalbimde. O yıkıntıların içinde yaşamak istemezsin değil mi? Kırılmış olanı onarmadan, seni misafir edemem şimdi. Gelme o yüzden. Müsait değilim seni ağırlamaya...

Şimdi sabah ışığıyla yıkanmış sokaklardan, yıldızlı gecelerden, sessiz zaman dilimlerinden oluşan münzevi bir hayatın içindeyim. Beni yalnız bırak aşk...Bırak peşimi...

RESİM:John William Waterhouse

 
Toplam blog
: 408
: 1090
Kayıt tarihi
: 17.06.06
 
 

Gazetecilik okudum... Ama gazeteciliği sırf yazabilme serüvenine bir adım daha yaklaşabilmek için ok..