Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Aşk Aşka Karşı

Aşk Aşka Karşı
 

Mutluluk nedir, sorusuna herkesin vereceği bir cevap vardır mutlaka. Yaşamak dediğin; üç beş kısa mutlu andan ibaret der bir şarkısında Sezen Aksu. Hüzünler mi yoksa sevinçler mi daha çok yer kaplıyor zihnimizde? Gözlerimize, dudaklarımıza, tenimize mutlaka dokunuyor; yüreğimizdekiler. Birinden biri ele veriyor kendini bir gülüş, asık bir surat veya yağmur bulutu dolu gözlere tutunarak. Bugünlerde benim ruh halim ise tek kelimeyle : "mutlu".

Dertlerimizi içimize atıveririz de sevinçlerimizi hemencecik paylaşmak isteriz. Daha fazla sizleri bekletmeyeyim. Müjde vermek her zaman güzeldir. İlk kitabımın yanına dün itibariyle yeni bir kitap daha arkadaş oldu.

Edebiyatı, pek çok evladı olan ebeveynlere benzetirim. Doğurgandır; "sanat ve kültür". İçerisinde otuz iki hayat hikayesi bulunan "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar Derin Hayatlar" isimli öykü kitabımdan sonra üzerinde uzun zamandır çalıştığım bir roman çalışmam vardı. İçimdeki ses; ne duruyorsun Aysel, dünyaya getir onu da" dedi ve ben de dinledim büyük bir arzuyla.

Önce adıyla başlayalım: "AŞK AŞKA KARŞI." Neden? diye sorarsınız aslında bir anda oluştu bu isim. Hani çocuğuna ansiklopedilerden isim arayan, zor da olsa bulan anne, baba adayının doğduktan sonra bebeğine tamamen başka bir adla seslenişi gibi.

Kitabım için ilk başta aklımda şu iki isim vardı;  "Akıl Var Mantık Var Ama Sen Yoksun" ile "KEŞKELER ÖLÜ ZAMANLARDIR" . Hatta sosyal paylaşım sitelerinde okuyucularımın da fikirlerini almıştım. Derken daha kısa bir ad olsun şeklinde talepler geldi. "Ama Sen Yoksun"a kaydı yüreğim.  Ancak, bu isimde bir şarkı var diye tereddüte düştüm. Bir süre daha zihnimde isimsiz kaldı romanım. Tam dosyamı teslim ederken bir cümle döküldü dilimden : "KALP KALBE KARŞI". Kalp, aşkı çağrıştırmıyor muydu? O zaman kalple, aşk sözcüğünün yerini değiştirmek geldi içimden. "AŞK AŞKA KARŞI" romanımın konusuyla da örtüşünce "tamam son kararım" dedim. 

Yeni eserim bir e-kitap.  Bu şekilde; okuyucularım daha hızlı eserime ulaşacak, kitap taşımadan, bir yerde unutma ihtimali olmadan rahatça okuyabilecekler.  Kitaplara dokunmayı, o kendilerine has kokularını içime çekmeyi, yapraklarını çevirmeyi ben de çok seviyorum ancak e-kitaplar da teknolojinin bizlere en güzel armağanı. Yenilikler farklı bir haz uyandırıyor insanda.

Aşk, romanı kitabım. Ancak  yan temalarında pek çok duygu da kendine bir yer ediniyor. İnsan,  sadece çılgın bir aşık olarak geçiremez ömrünü.  Öncesinde yaşadıkları ve sonrasında da yaşayacakları  vardır.

Romanımda, sizlere oldukça yoğun duygular yaşatacak Pınar karakterimi çok seveceğinizi umuyorum. 

Sonuç olarak; diğer kitabım gibi bu kitabımı da çok severek, hissederek yazdım. İnşallah sizler de seversiniz ve bittikten sonra hafızanızda güzel bir iz bırakır. 

Şimdiden ilginiz ve desteğiniz için sonsuz teşekkürler diyorum. 

Kitabımı okumak isterseniz bu linkten ulaşabilirsiniz. Keyifli okumalar. 

Sevgilerimle. 

 

http://www.mobidik.com/e-kitap/126/ask-aska-karsi

 

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..