Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

aşk ayrılıktır...

aşk ayrılıktır...
 

Yemin etmişsin

Sevene yar olmamaya

Söz vermişsin

Kapılmışsın

Ezelden türkü seline

Ve şimdi ağır pas tadı var

Dolamışsın dikenli tel diline

Konuştukça kelimeler tetanoz

İçindeki yeşilırmak feryad ediyor

Aşk ayrılık olunca baki kalıyor

Kader ya kendi akar sanıyor

Amaçsız akan bir ırmak boyunda

Susamuru sabrında bekledim aşkı

Kızıl ağaçlar gölgesinde

Sevda çubuklarını dizdim göletime

Çağlayanlar parçalasada direndim

Tarantula ağında çırpınsamda

Dedim ki

Yaşamak inadına

Sevdan olmasada

Ölmek yarına

Elveda...

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..