Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Gideceksin

Gideceksin
 

Kızıma...


Biliyorum gideceksin
Çilek yüzlü sarı kelebeğim
Ömrümün emaneti gül çiçeğim
Gül ki gözlerinden hasreti sileceğim

Biliyorum ağlayacaksın
Hem de kapı eşiğinde daha
Tam da boyunu geçmişken hani
Sarılırken düşeceksin omuzuna annenin

Ve kapı ardınca kapanınca
İçin acıyacak merdivenlerde biliyorum
Kendinden çok eylül'e isyan edeceksin
O an başını kaldırmadan beni hissedeceksin

Biliyorum kalmak istesende gideceksin
Ben hiç aldırmamış gibi yapacağım
Ne de olsa gittiğin yer senin ya
Ve yürüyeceğin hayat senin ya

Biliyorum cam kenarı seversin yolculukta
Koltuk numarası yaşınla denk düşse de
Lanet olası otobüs gittiğinde
Teslim olmak göz yaşına terminalde

Biliyorum gideceksin
Amcan gibi sevmelisin sevdiklerini
Büyükbabanın yaşlı gözlerine dolmalısın
Ve babanın sarıldığı gibi sarılmalısın annesine..

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..