Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk hasret ve özlem mi sever?

Aşk hasret ve özlem mi sever?
 

İNTERNETTEN ALINTI ..AŞKIN ÇİÇEĞİ:GÜL


AŞK HASRET Mİ İSTER YOKSA UZAKTAKİ SEVGİLİ Mİ DAHA ÇOK SEVİLİR?

Aşkın bugün başka bir hal alışını yazmak istiyorum..

Bazen aşk bir:ÖYKÜ

Bazen aşk bir:TATLI DÜŞ

Bazen aşk bir : MASAL

Hepsinde aşk başka şekillerde yer alır..

Ortak paydaları ise çoğunda HÜZÜN KOKAR AŞK..

Aşk yaşanırken son dönemlerde yakınınızdaki sevgiliden ziyade beklenen sevgilinin tercih edildiği bir durum yaşanmaktadır.

Aşk hasret kokar..Aşk uzakta olan sevgilinin özleminde yer alır.. Buram buram aşk kokan özlemler..

Yanınızdaki her gün gördüğünüz sevgili ile yaşanan aşk çok sıradanlaşır..

Öyleki her şey normalleşir.Gül alsa da almasada, söyleyeceği bir sözle her şeyin ayrılığa döndüğü aşkları yaşıyoruz..

Neden sorgulaması yaparak güzel bir günü ve bu güzel yazımı bozmak istemiyorum.

Genel olarak bakıldığında aşkın tanımında bir sapma var. Özellikle aşk çok kolay bir şekilde yaşanıyor. Hele otuz yaş altı çiftlerimizde eskiden çok uzun soluklu bir ilişki modundan artık basit sebeplerle ayrılıkların tercih edildiği bir aşk yaşanmaktadır.

Hele kadınlar bu konuda daha tepkili ve artık aşka sahip çıkanlar sadece erkeklerdir.

BİR BAKIYORSUNUZ AŞIKIM ..BİR BAKIYORSUNUZ AYRILDIM..

Çok kolaylaşan ifadelerle..basit cümlelerle ayrılıklar yaşanıyor.

Sevgili 18- 25 yaşlarındaki okuyucularım...Lütfen aşkınıza sahip çıkınız..Kolay sebeplerle birbirinizden ayrılmayınız.. Beni anlamadın ayrılmak istiyorum..Ya sevgisi? önemi yok..

AŞK DERKEN SECİCİ OLMAK GEREKLİDİR.AŞK KOLAY RASTLANMAZ DEĞERİNİ DE BİLELİM..

Aşkımın adı: TATLI DÜŞÜN ÖYKÜSÜ

ERKEK: Yıllardır beklenen sevgili

KADIN: Yıllardır bekleyen sevgili

TANIM: hasretle yalnızca beklenen aşk

ZAMAN: bir ömür boş yaşanan bir ömür

Aklıma sadece dökülen bir kaç tanım var..

Bu örnekte olduğu gibi aşklar var mı?

Geçen gün güzel bir arkadaşım dedi ki..aşk ömürde ya bir yada iki kez yaşanmalıdır..

Cevap veremedim..Arkadaşlarım her gün aşklarını anlatıyorlar bana..sarışın esmer kumral kızıl

Evet bende seciciyim ve aynı düşünüyorum..Ama çok mu mazide kaldı bu düşünceler..

Genele bakıldığında artık aşkı yaşamak için ayrı ülke ayrı şehir ayrı bölgeler tercih edilebiliyor.

Dünya bu konuda çok küçüldü..AŞK MESAFE TANIMAZ VE İMKANSIZ AŞK YOKTUR

Bu kavramlar artık normalleşti..

Yalnız son dönemde GÜVENSİZLİK İTİBARSIZLIK kavramları önem kazandı.

Niye sana güveneyim  ki? Hele gördüğümüz olaylardan sonra..

Geçen gün yolda biri bir okul sordu.. Dar bir yol ve aynı yöne gidiyoruz.. Bayan soran arkadaşa dedim ki..sen arkadan gel beni takip et dedim..yanayana yürürsek, kaptı kaçtı düşünürsün  veya aklına bir sürü kötü şey gelebilir dedim..

İşte geldiğimiz son perde budur..Özellikle kadınlar her yerde güvensizler..Aşk yaşıyorsunuz sevdiğinizle; diyor ki

- Bir yanım sana güvenirken, bir yanım sana güvenebilirmiyim diyor..

Güldüm bu sözlere..Aşk bu kadar basitmi?AŞK UĞRUNDA ÖLÜRSEN AŞK..

Komedi dünyasında yaşıyoruz.

Ben seciciyim ve...Bu..

Benim aşk öyküm..bu benim öykümün hikayesi

Sadece aşkım vardır..Onunla her  şey çok başkadır. O naber der..burda fırtınalar eser..

Kalmadı mı ..varsın kalmasın..ayrılıklar moda mı oldu varsın olsun..

Hasret koksada benim aşkım bu..

Varsın dokunamayım tenine..

Onun saf kalbine dokundum ya

bu ömre bedel ..

Bu öykü benim öyküm..

Bu benim şarkım

Bu benim tatlı düşüm.

Allahıma şukran sunuyorum..

Dua ediyorum..

Ben kırılsam da 

Bu aşk yolunda var olcam..

Sabretcem ..beklicem

Kazanan aşkımız olsun..

sevgi ve saygılarımla

AŞKLA AŞKTA KALANLAR BİZİM OLSUN..

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..