Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkın eskitilmiş sözleri

AŞK HER DÖNEM HEYECAN YAŞATIR..

Aşk sezonu açılmış bulunmaktadır.. İlkbahar ve sonbahar bana göre aşk mevsimleridir.

Bazı arkadaşlar hayır yaz aşkları en güzelidir.

Sıcak  yaz kumsal kırmızı güneş ve güzel aşkımla.. Evet yaz aşkı diyebilir...

Bazı arkadaşlar kış kar yağmur soğukta sıcacık bir şakı tercih ederim de diyen çıkar..

Bana göre ise özellikle bahar ayları aşkın aylarıdır.

Genelde son dönemde aşk konusunda yazıların çok duygu yüklü olmadığı görülmektedir.

Aşk duygusuz yaşanmaz.. Yazı yazarken de duygu yüklü yazabilmek için o anı yaşamak gerekebilir.

İnsanların seçime endeksli yaşadığı sıkıntı gerginlikler ve üzüntüler sonrasında bilerek bu yazıyı kaleme aldım.

Artık normalleşelim. Artık sadece işimizi sevdiğimizi ve hayatımızı konuşalım..

Aşkın gücüne sarılalım.. İnanalım.

Gerçekten yeni dönemde özellikle güven sorunu da oluştu. Artık sana güvenmiyorum .. Senle değil hiç kimseyle böyle bir şey düşünmüyorum deniyor..

Çok ilginç.. Acaba bu güven sorunu içsel mi oluşuyor?

Acaba şahıs kendisine güvenmeyerek bunu dışsal olarak karşı tarafıma yüklüyor.

Yalnız kalmak istiyorum aşkı da yaşamak istemiyorum.. Hatta aşka da inanmıyorum..

Sonra bu sözlerin sorgulaması geliyor. Suçlu sizsiniz.. Karşınızdaki kişi ise size şansını vermiştir.

Veeeee... Gelelim AŞKIN ESKİTİLMİŞ SÖZLERİNE..

Aşkım..

Seni çok seviyorum..

Bir tanem..

Sevgilim..

Aşkitom..

........

Devam eden sözler veya kelimeler  artık eskitildi. Bu kelimeler eski cazibesini kaybetti.

Etkisi azaltıldı. Söylemen ile söylememen arasında bir fark kalmadı..

Hele hele..

ÖZELSİN .. Özel kelimesi çok itici oldu.

Kullanılması yasaklandı..

Aşk defterinde böyle bir kelime kalmadı..

Neden?

Çünkü hızla tüketiyoruz herşeyi..

İnancımız önce kendimize sonra partnerimize yok..

Özellikle bitti .. Ayrıldık .... İstemiyorum.... Sen kimsin .... Gibi sözler kolayca ifade ediliyor..

Siz nazikseniz o zaman karşınızdaki arkadaşınız size her sözü söylemeyi kendisi için uygun bulabilmektedir.

Erkek olsun kadın olsun saygı kavramını sevgi ve aşkla eşit tutabilirse başarılı güzel mutlu bir ilişki yaşama şansınız çok yükselir.

Eh artık ana hatları ile biraz gündemden uzaklaşıpta sıcak bir yazı okutabildiysem ne mutlu bana..

AŞKI YAŞAYIN ..AŞKLA AŞKTA KALIN.. 

 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..