Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk ladesti aklımda

O değil de;

‘Benim adım Ebruli… biraz gerçek biraz rüya… yalanımı sevsinler yalansız dönmüyor dünya’ …

Peki ama neden!

Aşksız dönmüyor yalansız dönmüyor ise bu aşk yalan bişi…

Yoksa yalan olan dünya mı?

:) Belki de yalan olan biziz…

O değil de;

Baştan anlaşalım… Hiç TDK gibi davranmayın. Bugün haftasonu… elimde drink… Yaşar o güzel şarkılarının birini bitiriyor yenisine başlıyor. Keyfime limon sıkmayın.

‘Gözlerin Cezayir Menekşesi’

Anlamını çözemedim ama bu şarkıyı Yaşar’dan dinlemek müthiş… Hangi şarkısı müthiş değil ki…

O değil de;

Öyle bir şarkısı var ki; aman aman diyim ben size…

yazmam bir daha
aşkım ben sana
aşk ladesti
aklımda

O değil de;

Ya, Masal’a ne demeli…

bu hayal meyal masal hep okuduğum mu
seni ejderhanın elinden alıp koruduğum mu
hani kahramanlar gibi sevecekken seni
masal bitti yaş akacak bak farketmedin mi

O değil de;

Aslında kızgınım Yaşar’a… Röportaja ‘evet’ dedi ve telefon numarası verdi, o numaradan gerekli bağlantıları yaptık ama röportaj gerçekleşmedi… Şimdi elinde güllerle gelse ya da papatyalarla… önümde diz çökse... ı ıh… olmaz… Artık çok geç… Kalbim parça pinçik…

O değil de;

Aynı durumu yine çok sevdiğim Cem Adrian’la da yaşadım… Kendisiyle İzmir’de tanışma şansını yakalamıştım. Ege Üniversitesi kampusünde inanılmaz bir konser vermişti… hatta konuyla ilgili yazı yazmıştım. Az beklerseniz biyere kıpraşmazsanız bahse konu olan yazıyı bulayım. Sakın gitmeyin hee!

Ahan da buldum…

http://blog.milliyet.com.tr/Cem_Adrian/Blog/?BlogNo=179633

Demem o ki, ona soruları bile teslim ettim. Ortada hala ne cevaplar var ne bir açıklama… Artık gül çalıp gelse yanında da ‘Ben bu şarkıyı sana yazdım’ dese nafile…
(Benim adım Ebruli)

O değil de;

Gece vakti bu kadar dedikodu yeter. Sanatçı kolay yetişmiyor. Sevgili Yaşar ve Sevgili Cem Adrian yüzyılda bir gelen sanatçılardan. İkisi de sabahtan akşama kadar dinleyip bıkmayacağım şarkıların sahibi. İkisini de kocaman seviyorum.

O değil de;

Cem Adrian bu şarkıyı bana yazmış… Ne o... yalan mı tuhaf mı yoksa inanmadınız mı… Aslan miyavlıyor inanıyorsunuz minik fare kükrüyor ona da tamam diyorsunuz… ne yani Cem Adrian bana şarkı yazamaz mı…

Bulutlardan beyaz, gökyüzünden mavi aldım
Denizlerden sonsuzluk, gözlerinden umut aldım
Yıldızlardan ışık, kuşlardan haber aldım
Annemden öğüt, Tanrı’dan inanç aldım

Ben bu şarkıyı sana yazdım

Gecelerden yalnızlık, sabahlardan ümit aldım
Sesleri dinledim, dinledim cesaret aldım
Gözyaşlarından şarkı, karanlıktan korku aldım
İçine biraz hüzün, hüzün kattım
Şarkı yaptım

Ben bu şarkıyı sana yazdım

O değil de;

:) İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..