Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '14

 
Kategori
Deneme
 

Aşk mı?

Aşk mı?
 

Seviyorum diyebilmekti


İlk bakışlarda bir makyajdı  yüzde

Neden  mi?

Çünkü düşlediğimiz şey yalana benzeyen sahte bir bakıştı

Şöyle olsun gözleri diye düşlemekti

Böyle olsun boyu eni  diye geçiştirmekti

Muhtacız gibi boyalamak cilalamaktı gülüşleri

Beğendirmekti sanki karşımızdakine

Ama aşk değildi,

Tende var olan değildi

Cahil ve çirkin düşlerin bir çizgisiydi görüntümüz

Ruhu oyalamaktı, sevgilimizin bakışlarını

Gönle hoşnut olabilme çabasıydı adeta

Ama aşk bu değildi

Öze uzanmaktı,  mana ehli olabilmekti

Gönül sahibi, dert ortağı olabilmekti

Öyle bir yolcu olmaktı ki

Beklediğinde beklenen,

Sonsuzluğa kadar yaşlanabilen

Yürüdüğünde yol alabilendi

Üzerindeki giysiydi

Kokundu içine çekebildiğin kadar

Uzandığında sen verebilmekti

Eksik olan yanın diğer yarısıydı

Susuz kalıp,  suskun yola çıkabilmekti

Her adımda dökülmekti

Söz söz  öze damlamaktı

Dağıla dağıla, savrula savrula

Vara bilmekti avuçlarına dua dua

Gözden akıtmaktı yaşları her baktığında

En çirkin ve en dağınık halde

Ziynetim,  helalim, vazgeçilmezim

Varlığım yokluğum diyebilmekti

Can-ı gönülden sevebilmekti

Seviyorum diyebilmekti

‘Ben güzel güzel demem güzel benim olmayınca’ diyebilmekti.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..