Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '21

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk Sahip Olmaksa Faşizm

Sahibi olmak isteyenlere sevgililerini vermemek lazım da aksiliğe bakın ki sevgilileri de kölesi olmak istiyor.

Kölesi olmak tamam da ama bu sefer de “sahip” sahici sahip gibi davranıyor, bir boynuna ip bağlamadığı eksik.

Hani kölesi olmak ve sahibi olmak her ikisi de çok sevmek anlamında olsa eyvallah.

Aslında ikisi de masum değil; sen kölesi olursan o da sahibin olur haliyle.

Aşk anlamında “gönlümün efendisi” de, “Ben ona aitim” de sorun yok.

Ama işte erkek egemen toplumda sevmeyi bilmeyen kültürsüz Mecnun artıkları bunu anlamıyor.

Hani kız “gönlümün efendisi”, “Ben ona aitim” dedi ya bizimki kamçıyı eline alıyor…

Aşkın a’sıyla ilgisi yok.

Ondan sonra kızın hayatı bitiyor sözde aşkı başlıyor ama hayatsız aşk olmuyor.

Bence burada karşılıklı sevgi de yok. Bir taraf seviyor, boyun eğen, kız yani.

Sahip hiçbir şeye izin vermiyor, sevdiği içinmiş, bizim mal kız da âşık ya boyun eğiyor.

Seven acı çektirmez Ferhat Şirin’i mi dövüyordu; ya da Mecnun Leyla’sına bakkala bile gidemezsin mi dedi?

Angut Kerem, Aslı’nın sadece yüreğindeki aşk senin. Aslanlar gibi dilediği şekilde yaşar ve hiçbir şeyine karışamazsın!

Bu tiplere varmayın diyorum ya, aşkınızdan ölün varmayın!

Bir tarafın sevmesi bir araya gelmek için yetiyor; diğeri ben de seviyorum diyor.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..