Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '21

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

UNUTMAM MÜMKÜN MÜ?

Tam üç ay oldu eşim ve de biricik aşkımın aramızdan ayrılalı. Ancak unutmak mümkün mü ? Şu anda 64 yaşındayım. Ben aşkımı tanıdığımda  35, aşkım ise 20 yaşındaydı. Birbirimizi sevdik. Birçok sıkıntıya birlikte göğüs gerdik. Aşkımızdan asla taviz vermedik. Eşim ve de biricik aşkım hastalandı. Çok uğraştım. 

İyileşmesi için. Gece gündüz bizleri yaratan ,bu fani Dünya'da belli bir süre yaşamamıza izin veren  Yüce Rabb'ime(c.c)  dua ettim. ''Ey Yüce Rabb'im (c.c) eğer benim hanemden bir emanet alacaksan o emanet benim emanetim olsun. Aşkımı çocuklarıma ve de çok sevdiği torunum Elif Arya'ya bağışla. '' Diye. Sürekli dua ettim. 

Ancak Yüce Allah(c.c) her kulu için belli bir ömür süresi belirlemiş. Ve o süre dolduğunda emanetini elbette ki alacak. Ne bir saniye evvel ne de bir saniye sonra. Tedavisi için çok uğraştık. Kulun tedavisi bir yere kadar. Vade doldumu yapacak bir şey yok. 

Vakit tamam oldu. Eşim aşkım vefat etti. Yıkıldım. Üzüldüm. Hala daha onu arıyorum. Evimizin her köşesinde. O benim aşkımdı. Sevgilimdi. Çocuklarımın annesiydi. Çok cesur bir eşdi.İnanın şu satırları yazarken ağlıyorum. O'nu özlüyorum.Diyarbakır'da öğretmenlik yaptığım yıllarda gece belli bir saate kadar elimde silah nöbet tutardım.  Belli bir saatten sonra nöbeti benden devralırdı. ''Sen uyu sabah okula göreve gideceksin.'' Derdi. Korku nedir bilmezdi. Cesurdu ve de yiğitti. 

Ben hiçbir zaman anlayamadım. Anlamakta da zorlanıyorum. Bir erkek aynı yastığa baş koyduğu çocuklarının annesini nasıl acımasızca katleder diye. Sebep ne olursa olsun bir kadının katledilmesi, yaşamına son verilmesi  bir erkek tarafından benim aklımın almadığı ,kabullenemediğim bir durum. 

Ne olur eşler birbirinizin değerini sağlıkta iyi algılayın. Birbirinizi kırmayın ve de üzmeyin. Zira hayat sürprizlerle dolu. Yaşam dediğimiz olgu sürprizlere gebe. Son sözüm nacizane birbirinize sıkı sıkı sarılın. Zorluklar karşısında yılmayın. Omuz omuza verin . Yenin yaşamın zorluklarını . Handikap olmasın zaman zaman karşılaştığınız sıkıntılar size.

İdris PİLAS - Varoş Çocuğu

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..