Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

04 Haziran '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşka dair

Aşka dair
 

Aşk


Onu özlediğimde artık benim olmadığını düşünüyor, ben onu düşünürken hatta onun bir başkasıyla birlikte ya da seviştiğini hayal ediyor, hasta olup yataklara düşüyordum. Ben kötü günlerimde tek başıma acıyla kıvranırken yalnız akşamlarımda onun sevdiğiyle buluştuğunu, kapıdan içeri girer girmez bitmez tükenmez bir açlıkla birbirlerini sevdiklerini, yorgun düşene kadar birlikte olduklarını hayal ediyor, yıkıldıkça yıkılıyordum. Hele hele o tatlı yorgunluğun sonunda bir başka insanın koynunda çırılçıplak yattığını düşündükçe hayatın bana karşı oldukça acımasız davrandığını kabul ediyordum. Hatta öyle anlar geliyordu ki, yaşadığımız bu kentte birbirimizden birinin fazla olduğunu düşünüyor,  birlikte yaşadığımız bu kentten bir başka kente tayin istemeyi düşünüyordum. Benim içimi yakan, beni kandıran, beni sevdiğini söyleyipte başkasıyla ruhunu, yüreğini ve bedenini paylaşan sahte bir aşkın sahibiyle tesadüf bir yerlerde karşılaşmak istemiyordum. Bunu kaldıramazdım. Buna hazırlıklı değildim

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..