Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Aşkı yaşamak

Aşkı yaşamak
 

Ne de güzel gülüyorsun, sen gülünce benim şehrimde uyanıyor kendine geliyor adeta, senden sıcaklık mutluluk alıyor..

Varlığın günümü bir başka aydınlatıyor, gönlümü, yüreğimi bir başka baktırıyor umut ettiğim yarınlara..

Gülmeni istiyorum bir ömür boyu, bir ömür boyunca yanıbaşında yaşlanmak, senli rüyalara dalmak istiyorum..

Elimi uzatığım anda yanıbaşımdaki yastıkta olmalısın, sabah senin tebessümün ile uyanmalıyım ben ve senin gülüşünle aydınlanan bu şehrim..

Hayalini kurduğum günler gelecek şehrim aşka bürünecek, dört bir yanımız aşk kokacak çünkü o senin nefes aldığın her yerde..

Seninle aşkı yaşamak istiyorum ben iliklerime kadar hissetmek, tüm benliğimle kapılmak..

Aşkı yaşamak istiyorum ellerinde ellerinin yüreğime verdiği sıcaklıkta, ellerinin bedenimi sardığında..

Gözlerindeki parıltı aşkı anlatıyor zaten bana, bana bakışındaki berraklığında, tebessümündeki sıcaklıkta..

Aşkı yaşamak istiyorum bedenimde yüreğin yüreğimi ele geçirmişken, gözlerim her daim ararken gözlerini, dolu dizgin yaşamak istiyorum satır aralarında, üstelik şiirlerimin baş kahramanı sen isen..

Dolu dizgin yaşarken hayatı bir tutam aşk serpittin ömrüme,

Zaman akıp giderken bir ömür yaşatabileceğim sevgini verdin,

Hep yanıbaşımda olmasını istediğim sen ve senin içinde bir ben..

‘A’şkı yaşayalım beraber,

Hazır tüm sözcüklerimin yolu sana çıkarken,

Çoktan ‘biz’ olmuşken,

‘A’şkı yaşayalım,

‘A’şkı yaşatalım..

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..