Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkı yazıyorum.. Biz erkekler bana göre aşkı nasıl yaşıyoruz..1

Aşkı yazıyorum.. Biz erkekler bana göre aşkı nasıl yaşıyoruz..1
 

aşk çiçeği


EVET.. BİZ ERKEKLER AŞKI NASIL YAŞIYORUZ? KADINLARDAN FARKLARIMIZ..

Merhabalar.. Evet. iddialı bir cümle yazdım.. Herkesin katılmasını istiyorum..

Bu yazımda AŞKIN çok fazla duygusal yönüne girmeden konunun ilişki yönüne biraz değinmek istiyorum.

Sorularımla devam eden yazımda sizleri biraz ilişki boyutunda aşkın sorgulamanızı ve düşünmenizi istedim..

Evet siz bayan arkadaşlarımız....

Hep sizin dediğiniz mi yaşanır? Hep aşkı kadınlar mı yaşar? Hep biz erkekler sizin buyuduğunuz kadar mı yaşarız aşkı?

Tüm bu soruları sorguladığınızda şu gerçek ortaya çıkıyor: Aşkı kadınlar yaşar ve yaşatır. Onlar izin verdikleri kadarını da erkekler yaşar.. HAKİKATEN BÖYLE MİDİR.. ? HAKİKATEN ERKEKLER AŞIK OLAMAZLAR MI?

Aslına bakarsanız, çapkın olan erkekler gibi gözüksede gerçek anlamda kadınlar çapkındır. Bu kesinlikle doğrudur. Fakat bu konuyu ileriki yazılarımda daha uzun anlatacağım sizlere..

Her zaman çapkınlığı erkeklere yakıştırılır. Sanki kadınlar her dönem aşkı yoğun yaşarlar. Erkekler ise bu yoğunluğu çoğu zaman kaçırırlar. Kısa sürede ilişkiden bıkarlar.. Kadınlara aşkı kısa sürede yoğun yaşatır ve sonra kabuklarına çekilirler.

İlk dönemdeki aşık oldukları kadına ilgi her geçen gün azalır. Büyü bozulmaya doğru yol alır. Orta vadede yani yıllık ilişkilerde özellikle aşkın sihirli gücü yok olmaya rutin bir alışkanlık olmaya başlar her şey... Ne oldu bize soruları başlar?

Muhtemelen bu sorgulama hep kadınlardan gelir.. Erkekler hep savunmadadır..

Yazımı çok kısa tutarak burada sizlere bir soru sormak istiyorum: Aşkını her ne pahasına olursa olsun sürdüren kimdir?

Erkek mi kadın mı?

Bu sorumun cevabını biliyorum ben.. Ama sizlere bırakıyorum cevabını özellkle renk katacak olan yorumlarınıza..

Sevgi ve Saygılarımla..Toprak Sarı

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..