Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Aşkım baksana bana

Aşkım baksana bana
 

Bir şarkıdır, bir şiirdir sevgili Nazan Öncel:) Türkiye mizin haklı gururudur kültürel alanda. Benim içinse çook ama çok özeldir. Pek çok çalışmama onun neşeli şarkılarını dinlerken başlamışımdır.

O, 6 şubat ben ise Nasrettin Hoca'nın doğduğu gün, kimi dinlerde Lucifer kardeşimizin doğduğu gün olan 6 haziran da doğmuşum. Belki ona sevgim 6 sayısındandır pin kodumuz dahilinde:)

her ne ise ben Nazan öncel'i çok ama çok severim. Kimi zaman minik serçemizle kıyas yaparlar. Bunu çok yanlış bulurum. Her sanatçı kendi içinde harmanlanır, ruhu ile kitlesine ulaşır diye düşünürüm.

Pek çok şarkısı çeşitli sanatçılar tarafından seslendirilmiştir ve hepsini iyi bir noktaya getirmiştir. İşte sevgili Nazan Öncel'in bu pozitif enerjisini algıladığımdan bir gün içimden onu tablolaştırmak geldi. Sitesine mail atmış ve izin istemiştim.
Basın danışmanı sevgili Serkan Terzioğlu bana cevap yazmış, çok mutlu olduklarını ve teşekkür ettiklerini söylemiş. Ben de tabloyu bitiremedim ama bu karikatür çalışmasını gerçekleştirdim. Aşkım baksana bana adlı bu harika parçayı dinleye dinleye. En güzel eleştiriyi küçük kızımdan almıştım. Ve arkası geldi de geldi... Sevgi ile yapılan her iş yaklaşılan her adım mutlu sona muhakkak ulaşır ve sevenlerine değer veren her sanatçı zirveye yerleşir. Onu zirveden ne içi boş ithamlar, ne yanlış kıyaslamar, ne taşlamalar, ne haşlamalar alaşağı edebilir.
Sevgiyle kalın... günleriniz bolca sağlık, sanat, müzik, iş ve güç ile dolsun..

 
Toplam blog
: 14
: 748
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

Sanat ve tasarım kavramını bagdaştıran, yapıtlarında dünya üzerinde yer alan tüm kültürleri birle..