Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşkım roman oldu, toplatıldı

Aşkım roman oldu, toplatıldı
 

Bir hayalimiz vardı onunla.

Dağlarda buluşmak.

Madem ki yasaktı bu yörede aşk bize,

Madem ki aforoz edilirdik seversek daha,

Madem ki aşkı bize çok görmüştü tanrılar,

O halde tanrıların koyağında buluşacaktık, sıra bize gelince.

Çaresiz, yol görünüyordu,

Patikadan daha inceydi bu kez...

Ben aşkı keçi yolunda aradım.

İz sürdüm.

Üşüdüm.

Bir kadını sevdim çünkü.


Onu görüp de sevmeyecek olanı zaten tanımıyorum.

İnsanlığın yüz akıydı o.

Kim onu tanıyıp da bu denli sevmezdi ki?

Kim onu görüp de benim yaptığımı yapmazdı ki?

Kim onu bilip de uğruna hayatını feda etmezdi ki?


Şanslıydım ben.

Çünkü herkesten önce fark etmiştim onu.

Colomp keşfedemedi o kadını

Amerika kim, o kadın kim, nereden bilsin?

Edison mu aydınlığı buldu sanıyorsunuz?

Ben gördüm o kadını ilk önce....

Dalga geçersiniz siz değil mi benimle şimdi?

Onunla aynı çağda yaşıyor olduğunuzu bile fark edememiş olmak sizin ayıbınız...


Yıllar boyunca ayak izini bulmak ümidiyle yere baktım hep.

Türkü söyledim sessizce.

Çiçek topladım kendi kendime.

Odam kireç değildi benim.

Ne odası?

Duvarım yoktu ama
sevdiğim vardı, yüzünü zor hatırladığım...

Sözümü tuttum.

Dediğimiz yerde tüm gece nöbet tuttum.

Aşkım roman oldu,

Toplatıldı

Hayatım romandı.

6 baskı yaptı.

Aşkımı satmadım ama...

Bağışladım bir şeyler yararına ...


Yarım metre gazeldi yerler.

Gazelde ne mi?

Yaprak cesedi.

Ağaçlar, Anadolu yaşında.

Bulutlar, ocağımızın dumanıyla kardeş.

Biz mi bulutların üstündeydik, bulutlar mı altımızdaydı bizim?

Nemli, soğuk bir hava.

Hayat basit.

Dert, yaşamak sadece.

Hayatta kalabilmek, örümcek ağına tutunmak gibi.

Sevda, filtresiz cigara.

O zamanlar günde beş adet yetiyordu bize.

Ağaçlar konuşur da siz anlamazsınız ne dediklerini.

Onlar da sizi mırıldayan yaratıklar sanıyor zaten.


Gece üstünüzü bulutla örttünüz mü hiç?

Yastığınız ottan, ninniniz cırcır böceği.

Hiç dağda aşk aradınız mı siz?

Aşkım nerde?

Dağa kaçtı.

Dağ nerde?

Yandı bitti kül oldu...


Bir kadın için neler yapılır?

Bir kadın için neler yapılmaz ki...

Gençliğimi gözümü kırpmadan bir kadına aşık olmak için yine adayabilirim, bir kere daha gelirsem yani. Pişman değilim bu yüzden...

Bir kadına söz verdim.

Tutmak, altı yılımı aldı.

Sözümü tuttum sonunda.

Ama “O” bunu bilemedi hiçbir zaman.


Sadece bir kadın bildi ona verdiğim sözü.

Ve tutmak için harcadığım çabayı.

Ve o bilen kadın

Şu an benim karım....

Alizarin’den sevgilerle...
 
Toplam blog
: 105
: 7006
Kayıt tarihi
: 27.04.07
 
 

Ereğli - Konya Gazi Lisesi (yatılı) - İstanbul Üniversitesi İşletme (İng) Fakültesi - Ressam ve A..