Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkın sabır tarafı

Aşkın sabır tarafı
 

Kadınlar çiçektir.


AŞKIN HER YÖNÜNÜ YAŞAMAK GEREKİR.

Her insan aşkı bir şekilde yaşar.. Aşksız kalamaz. Her dönem bu başka şekilde yaşanır. Çok karmaşık gibi gözükse de, anlatacağım detaylar sonrasında sizlerde ne demek istediğimi anlayacaksınız..

Yazımı tasarlarken çok ayrıntıya girerek, en baştan sona doğru gelmek istedim. Fakat bahar aylarını yaşadığımız bu dönemde çok sıkıcı olmak istemedim. Daha yalın olarak sizlerle duygularımı ve düşüncelerimi paylaşmak istedim.

Aşkı ergenlik döneminden itibaren yaşamaya başlarız. İşte aradığım kız bu işte..işte senelerdir beklediğim kız.. Hemen evlenirim.. Yeterki evet desin bana.. Sonra tanışırız.. Sonra çok yoğun yaşarız duygularımızı.. Önce hoşlanma, sonra aşk sonra sevgi.. Belki de hiç biri yaşanamaz.. Sadece hayal kırıklığı yaşanır.

Aşktaki hayal kırıklığı bazen erkeğe güveni ortadan kaldırır. Nefrete dönüşür hisler.. Ya erkekte? Genel kanı şudur: Erkek çabuk yeni limanlara yelken açar.. Duygularından çabuk sıyrılır. ACABA ÖYLE Mİ?

Bana göre kesinlikle bu bir kandırmacadır. Evet erkeğin güçlü tarafı vardir. Ama herkes için ve her dönem için geçerli değildir. Bir bayan için aşktaki acı ne ise bir erkek içinde aynıdır.

Evlenme ile sonuçlanan aşk ise, sanki ilerde büyüsünü ya yok etmeye , ya da sevgiye dönüştürmeye yol alır. Biz hala aşığız, biz hala birbirimizi seviyoruz diyen çok vardır. Bu durumda hayatın içinde vardır. Bu konuda çok yorum yapılabilir.

AŞKI YOĞUN YAŞAMAK İÇİN FAZLA KURALLARA BAĞLAMAMAK LAZIMDIR..

Benden bu yorum yeterlidir. Herkes alacağını alsın..

Kurallara geldiğimizde hemen once sarı sonra kırmızı ışık gelir. Ben sizden büyük keyif alıyorum dostluğunuzdan ama benimde hesap vereceğim bir yaşantım var. Yaşantınız sizin... onların değil.. Herkes korkmadan karşısındaki her kim olursa olsun duruşunu koymalıdır. Karşınızdakini yanınızdakinden daha fazla önem veriyorsanız, bunu kendinize soyleyin. Başkasına değil... Ama yanınızda veya karşınızda her kim olursa olsun, size değer veriyorsa, once size güvenmelidir.

Aşkınızı yaşamaya yürekli olun. Evet gemileri yakmayın. O kadar cesur olamayabiliriz. Ama hiç olmazsa biraz kendinize bir şeyler ayırın..Biraz sevgi biraz aşk biraz dostluk.. Bu konuda o kadar çok şey yazmak istiyorum ki.. ama susmak zorunda kalıyorsunuz..

Gelelim aşkın sabır tarafına.. Aşk oyle bir duygu sağanağıdır ki, ben hiç mantıkla aşkı bir arada dost görmedim. Acaba bana mı denk gelmedi?

Mantık olmayan ve aranmayan aşkta... Sabretmek zorunda kalabilirsiniz.. Her şey istediğiniz gibi olmaz.. Acaba sevgilim bu aşkı kaldırabilecek mi ? Belki biraz daha sertleştiğiniz de beni hak ediyor mu?

Bu sorgulamalar mutlaka yaşanır. Sabrederseniz kazanırsınız..

Neyse şimdilik damak tadında bırakalım..

AŞKLA KALIN.. TOPRAK SARİ

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..