Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Aşkınız karşılıksız mı? işinizde yok mu sayılıyorsunuz? 2/2

‘Birisine ilgi duydunuz ya da ona âşıksınız. Bakışlarınızla, duruşunuzla hatta çok zorlansanız da kelimelerle ifade etmeye çalıştınız. Ama aşkınıza bir türlü karşılık bulamıyorsunuz. Ya da işinizde çok çalıştığınızı ve yerinizin burası olmadığını düşünüyor, patronunuzun dikkatini çekmeye çalışıyorsunuz.’ diye başlamış olduğum yazı için örnek verdiğim hikayeye kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Kadın gıcırdayan ahşap zemin sesiyle birlikte adamın yanına gider ve “Bakın, sizi tanımam etmem. Siz de beni tanımazsınız. Koltuk çok rahatsız. Uyuyamadım. İzin verirseniz, ben yatağın kenarında uyuyabilirim.” der. Adam, kadının yatmasına izin verir. Kadın birazdan üşümeye başlar ve tekrar adama dönerek “Bakın, sizi tanımam etmem. Siz de beni tanımazsınız. Hava çok soğuk. Yorganınızın bir kısmını üzerime örtebilir miyim?” Adam, buna da izin verir. Kadın yorganı üzerine örter ve arkasını döner. Saatler ilerlemeye başlar.

Kadın bir sağa bir sola dönmektedir. Elini adama dokundurarak uyandırır. “Bakın, sizi rahatsız ediyorum, farkındayım. Ama sizi tanımam etmem. Siz de beni tanımazsınız. Alışmışım birine sarılarak uyumaya. Size sarılarak uyumamda bir sakınca var mı?” Adam “Hayır! Bir sakıncası yok. Sarılabilirsiniz.” der ve arkasını döner. Kadın adama sarılır. İlerleyen dakikalarda kadını bir heyecan alır. “Bu değişik ve ilginç ortamda sevişmek ne heyecanlı olur! ” diye aklından fikirler geçmeye başlar. Adamı tekrar uyandırır. “Sizi fazlasıyla rahatsız ettim ama son bir ricam olacak. Bakın sizi tanımam etmem. Siz de beni tanımazsınız. Canım sevişmek istedi. Şöyle küçük bir partiye ne dersiniz?” Adam kadına döner ve şu sözleri söyler;

Bakın hanımefendi! Sizi tanımam etmem. Siz de beni tanımazsınız. Şu ana kadar her isteğinizi yerine getirdim. Ama bu son isteğiniz beni delirtti. Ben bu saatte sizinle sevişecek adamı nereden bulayım?”

Hikayemizin anlattığı gibi, sadece kişinin kendi niyetleri ve istekleri her zaman belirleyi olmaz. Karşınızdaki kişinin de düşünceleri ve algısı önemlidir. Siz ne yaparsanız yapın, ne kadar kendinizden verseniz de, eğer karşınızdaki kişi bunu istemiyorsa yapacak hiç bir şeyiniz yoktur.

Bu nedenle siz siz olun, bu gibi durumlar için “Yok sevdiğim bana bakmadı, yok aşkım karşılıksız, yok patronumun gözüne giremedim” gibi düşünceler ile kendinizi asla üzmeyin ve şu deyimi unutmayın;

“Varmam hanına, içmem şarabını! Giden ağam, gelen paşam!”

1.Aşkınız Karşılıksız mı? İşinizde Yok mu Sayılıyorsunuz?
2.Mitolojide Karşılıksız Aşklar Üzerine 2/3
3.Karşılıksız Aşklar Üzerine 1/3

 
Toplam blog
: 106
: 4561
Kayıt tarihi
: 28.03.09
 
 

Ayhan Demiral ..