Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '15

 
Kategori
Yetenekler
 

At kafası

At kafası
 

Bu at kuyruğunu yapmaya karar verdiğimde, daha çok küçüktüm demek çok isterdim ama 30 yaşındaydım! Mesela 9 yaşında hiç resim sergim olmadı benim smile ifade simgesiSınıftakilerle ilk tanışma faslında görünüşüme aldanıp beni Karamürsel sepeti sanmışlardıO amaaaa yaşımı söyledikten sonra ünüm diğer sınıflara yayılmış beni görmeye gelenler bile olmuştu. Bir tanesi beni annesine 30 luk abla olarak tanıtmıştı??ne kim? ben mi? Teveccühünüz diyesi geliyor bu kadar ilgi karşında insanın! "Abla" vurgusu o sınıfta oluşmuştu. Abla!!! abla mı???? Ben mi abla demesen hahaha Neyse at kuyruğu diyordum; Daha kursa başlayalı 1 yada 2 ay olmuştu. ("kadın giysilerinde artistik çizim") Bir gün çok sevdiğim hatta bu işte desteğini hep yanımda hissettiğim arkadaşımla buluşmak için kurstan erken çıkmıştım... Ama kafa o at kuyruğunda kalmıştı! At kafası yaşıyordum bir bakıma?? kihkihkih Sonra Mervemle enine boyuna bu konuyu konuştuk bir at kuyruğu nasıl çizilir? Cafe'deki herkes bize bakmıştı! Millet saçını felan sallar hava basmak için ben şöhler kağıdımı çıkarıyorum masa ebatında....daha çizemiyorsun diyesi geliyor insanın ama asıl artistik benim onu çizmeye cesaretim var havası! bilmiyorsun sen böyle artiz işleri.... Güya dersten izin aldım grin ifade simgesiama Merve'den ders almaktan kurtulamadım. ( kendisi resim bölümünden mezundur) Uykusuz olmama rağmen gece 4 kadar bu at kuyruğunu yapmak için uğraştımda uğraştım... Uyku mu oda ne dedirten bir çizim yaptım!!! Ve sonucu sizde görüyorsunuz hayat insana ilk başta sen bunu yapamazsın dedirtir. Çünkü öyle aman şimdi ne gerek varlarla büyütülüyoruz. zaten senin bir işin varlarla pışpışlanıyoruz cesaretsiz risk almaktan korkanlar olarak yola devam etmek zorunda bırakılıyoruz. Bu at kuyruğu öyle sıradan bir kızın saçını lastikle tutturmasından ibaret değil!!! O benim hayalim,hayatımdaki herşeyi yapabileceğimin kanıtı. Evet çok artistik olmayacak belki hayatım. Ama saçım yerine şöhlerimle havamı saçıcam?? Ve çocuklarıma sevdiklerime bırakabileceklerim var benim... 

 
Toplam blog
: 2
: 94
Kayıt tarihi
: 02.10.15
 
 

Hayatı yazarak, çizerek ifade etmek... ..