Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Atam benim

Atatürk'ü çok seviyorum, bizi kurtardı. Şuanda rahat yaşıyorsak sırf Atam sayesinde. Bizi o çağdaşlaştırdı. Yoksa o olmasaydı biz geri kalmış, bir çağda yaşardık. Bununla kalmaz Türkiye yok olurdu ama öyle olmadı ulu atam sayesinde.

Kendini bizim için ateşe atıyor, biz ise yan gelip yatıyoruz. Sadece 10 Kasım'larda anıyoruz. Yeter mi? Hayır yetmez o rahat yatıyor mu? Bilmiyorum ama inşallah... Ben burada rahat uyuyamıyorum. Hiçbir yer bizim değil, herkes para için kendini satıyor bu caiz değil. Ben bu dünyada rahat değilim işte sorun bu eğer siz rahat yaşıyorsunuz helal olsun size helal ...

 
Toplam blog
: 20
: 392
Kayıt tarihi
: 30.01.10
 
 

Ben yaşamayı seven insanım. İçimde gafleti anımsatan sözcük bulamazsınız. Emlak işlerinizi bana b..