Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Siyaset
 

Atatürk adına neden camii yapılmamış?

Değerli dostlar,

E-postamda bir mesaj vardı. Açtım okudum, aynen şöyle idi.

Atatürk adına neden cami yapılmamış?

Yorumcunun adı bende saklı kalsın.

Tabii ki bu soruyu yöneltenin kötü bir niyetle sormadığını düşünerek yanıtlamaya çalıştım.

İşte yanıtım. Sizlerle de paylaşayım istedim.

-

Bu ne saçma bir sorudur?
Öyleyse şu soruyu da sordurtmak gerekir. Yani amacınız bu sorunun sorulmasını mı sağlamaktır?
Öyle ise ben sorayım.
Neden Hz.Muhammed adına okul, külliye vs..yaptırılmamıştır?
Hemen her müslim kendi adına yaptırmaktadır da Hz.Muhammed adına yaptırmamaktadır?


Yakında şunu da söylerseniz hiç şaşmam. "Atatürk geçmişte kaldı, artık vazgeçmelidir" derseniz hiç şaşmayacağım.


Sakın böyle saçma birşey söylemeye kalkmayın çünkü, onun da yanıtı vardır.
O zaman derler ki "Atatürk geçmişte kaldı vaz geçilmeli ise, Hz.Muhammed daha da geçmişte kaldı, ilk önce onunla işe başlasak nasıl olur" derler.


Lütfen sorularınız kışkırtıcı değil, birleştirici olmasına özen gösteriniz. Böyle bir amaçla sormadığınıza inanıyorum. Ancak yine de hatırlatmak istedim. Saygı ile...Ahmet Dursun

 
Toplam blog
: 30
: 727
Kayıt tarihi
: 14.02.07
 
 

Bazı konular vardır ki, tartışarak, yazışarak da fikir edinilebilir. Bazı konula ise özel çaba sarfe..