Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Atatürk Bir Gün Gelecek...

Atatürk Bir Gün Gelecek...
 

Benim güzel ülkem Türkiyem zor günler yaşıyor. Kelimelerin kifayetsiz olduğu anlardayız. Cumhuriyet Gazetesi yazarlarından Mustafa Balbay, Ato Başkanı Sinan Aygün, Emekli Orgeneral Şener Eruygur, Emekli Orgeneral Hurşit Tolon ve diğerlerinin tutuklanmalarını şiddetle kınıyorum. Türkiye Cumhuriyeti kolay kurulmadı. Ve bu cennet vatanın her karış toprağı Kurtuluş Savaşında şehit kanlarıyla sulandı.Ve hemen her gün bir şehit haberiyle yüreğimize ateş düşüyor. Öksüz ve yetim kalanlar, sevdiğini, evladını ve eşini kaybedenler. Kahraman Mehmetçiklerimiz... Elbetteki bu vatan size, canını gerektiğinde vatan için vermekten çekinmeyen ve gerektiğinde veren bu vatanın yürekli ve yiğit evlatlarına minnettardır. Dualarımız sizinledir. Başta Ulu Önder ve silah arkadaşları olmak üzere Cumhuriyetimizin kuruluşundan bu yana canlarını vermekten çekinmeyen, ve her daim bu cennet vatanın muasır medeniyetler seviyesine ulaşması için çaba harcamış, harcayan ve harcayacak olan herkes adına tek yürek olma çağrısı yapıyorum. Gün birlik olma zamanıdır. Aziz vatanım gerektiğinde tek yürek olmasını bilmiştir. Tarihimizde bunun örnekleri çoktur. Ben, Atatürk'ü seviyorum. Ben vatanımı seviyorum. Ben, bağımsızlığı seviyorum. Ben, Atatürk İlke ve İnkılaplarını seviyorum. Bu vatan kolay kazanılmadı. Tek yürek olalım. Gün, kenetlenme zamanıdır. Atatürk'e, silah arkadaşlarına ve şehitlerimize olan borcumuzu bir nebze olsun ödeyebilmenin, onlar karşısında başımızın dik olmasının tek yolu, birlik olmaktan ve Cumhuriyetimize sahip çıkmaktan geçiyor.

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..